  • 1. Data: 2006-08-16 14:52:06
    Temat: Zapłaciłem podwójnie..?
    Od: jdabrow <g...@o...pl>

    Witam,

    Kilka dni temu byłem za granicą. Chciałem zapłacić w sklepie kartą
    płatniczą, ale sprzedawca po kilku próbach stwierdził, że karta nie jest
    akceptowana. Zapłaciłem więc gotówką. Po powrocie do domu okazało się,
    że moje konto zostało obciążone - wychodzi na to, że zapłaciłem
    podwójnie.. Nie podawałem PINu, ani nie podpisałem potwierdzenia
    transakcji.

    Czy ktoś znalazł się w podobnej sytuacji? Jeżeli tak, to jak została
    rozstrzygnięta? Jeżeli NTG, proszę o pomoc na jakiej grupie mogę uzyskać
    taką informację.

    z góry dziękuje i pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2006-08-16 14:55:32
    Temat: Re: Zapłaciłem podwójnie..?
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "jdabrow" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zapłaciłem więc gotówką. Po powrocie do domu okazało się, że moje konto

    masz obciążenie czy blokade?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-08-16 17:55:04
    Od: jdabrow <g...@o...pl>

    gasper napisał(a):
    > Użytkownik "jdabrow" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > masz obciążenie czy blokade?
    >
    > Pozdrawiam

    obciążenie

  • 4. Data: 2006-08-16 18:36:35
    Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl>

    > obciążenie

    Reklamacja do banku.

    pozdrawiam, wk

  • 5. Data: 2006-08-16 19:25:15
    Od: Karol Nawrot <k...@a...gwshm.edu.pl>

    > jdabrow napisał(a):
    > Czy ktoś znalazł się w podobnej sytuacji? Jeżeli tak, to jak została
    > rozstrzygnięta? Jeżeli NTG, proszę o pomoc na jakiej grupie mogę uzyskać
    > taką informację.
    Ja mialem dokladnie taka sytuacje w czerwcu, w KaDeWe w Berlinie. Kasa
    wrocila na konto po tygodniu. Jesli nie autoryzowales transakcji
    podpisem/PINem, to maja srednie podstawy, zeby zabrac Twoja kase...

    Jestes pewien, ze to nie blokady?

    --
    Remember that you're perfect; God makes no mistakes <Bon Jovi>

    Karol KAKUS Nawrot -- k...@a...gwshm.edu.pl

  • 6. Data: 2006-08-16 21:14:41
    Od: jdabrow <g...@o...pl>

    Karol Nawrot napisał(a):
> [...]
    > wrocila na konto po tygodniu. Jesli nie autoryzowales transakcji
    > podpisem/PINem, to maja srednie podstawy, zeby zabrac Twoja kase...

    'Zapłaciłem' 10 sierpnia, do dzisiaj pieniądze były zablokowane.Teraz
    już nie ma blokady, tylko obciążenie konta - podane są dane transakcji
    (miejsce, kwota w HRK - płaciłem w Chorwacji itp.).

    Więc chyba nie ma sensu czekać, tylko wysyłać reklamację?

    pozdrawiam
    Jarek

  • 7. Data: 2006-08-16 21:57:13
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    jdabrow <g...@o...pl> writes:

> [...]
    > (miejsce, kwota w HRK - płaciłem w Chorwacji itp.).
    >
    > Więc chyba nie ma sensu czekać, tylko wysyłać reklamację?

    Jasne.
    --
    Krzysztof Halasa