  • 1. Data: 2002-11-26 14:41:45
    Temat: BPH PBK
    Od: s...@i...pl

    Czy konta w tym banku sa odmiejscowione? Jaka jest jakosc obslugi w tym banku?
    Dzieki za odpowiedzi...

  • 2. Data: 2002-11-26 15:27:32
    Temat: Re: BPH PBK
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >Czy konta w tym banku sa odmiejscowione? Jaka jest jakosc obslugi w tym
    >banku?
    >Dzieki za odpowiedzi...

    Nie wiem jak jest teraz, ale jak rok temu miałem tam konto, to nie były
    odmiejscowione. Jak chciałem własne pieniadze z oddziału innego niż mój, to
    podpis przesłali faksem do sprawdzenia i za faks wzięli ode mnie 2 złote.
    Jakość obsługi jest (tzn. była, ale nie wierzę, żeby tak nagle się zmieniło)
    F-A-T-A-L-N-A. Trzymaj się od tego banku z daleka. Ja odszedłem po kilku
    latach do innego (nie pisze jakiego, bo zaraz ktoś powie, że pracuję w ichnim
    PR-ze), to poczułem się, jakbym w latach osiemdziesiątych zawitał do RFN-u.
    Inna cywilizacja.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2002-11-26 15:31:27
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    I jeszcze jedno, zapomniałem o tym wspomnieć: spotkałem niedawno dziewczynę,
    która pracuje w PBK, a którą kojarzę z częstych wizyt zanim sie przeniosłem.
    To było w kolejce hipermarketu, więc chwilę pogadaliśmy. I wiesz co? Sama
    śmiała się z własnego banku, mówiła, ze musi się stamtąd ewakuować, bo jej
    wstyd przed niezadowolonymi klientami. Ma po prostu świadomość, gdzie pracuje.

  • 4. Data: 2002-11-26 17:29:33
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą dnia czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik alexy pisze:

    > Nie wiem jak jest teraz, ale jak rok temu miałem tam konto,

    IMHO kłamiesz! Czyż to nie ciekawe dlaczego alexy kłamie?
    Ciekawe. Rok temu jeszcze nie było takiego banku jak BPHPBK.
    Działały sobie spokojnie dwa banki - PBK i BPH. Ich fuzja nastąpiła
    30 grudnia 2002 roku.
    Dlatego też rok temu nie mogłeś mieć konta w BPHPBK.

    (bardzo dobrze Watsonie - powiedział Sherlock pykając fajkę)

    ;-)
    --
    ___ .
    /)/)( / /

  • 5. Data: 2002-11-26 17:29:36
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    a tam użytkownik s...@i...pl pisze:

    > Czy konta w tym banku sa odmiejscowione?
    Tak.

    > Jaka jest jakosc obslugi w tym banku?
    Trudno powiedzieć. W jakim oddziale? Bo obsługa w tym banku nie jest
    odmiejscowiona, wiesz? Najczęściej siedzi na krzesełku i obsługuje
    miejscowych klientów.

    Z pewnością dużym minusem jest brak kawy.
    Kawa najczęściej jest dla Vipów i pracowników.

    Brak też kart z jajecznymi kolorami. Ale za to jest *Srebrny Sezam*
    (taki rachunek osobisty) którego obsługa kosztuje zdaje się
    9,99 pln miesięcznie, dostęp z internetu za darmo, przelewy za darmo,
    nie ma jakiejś tam prowizji od debetu pobieranej miesięcznie,
    *karta kredytowa za darmo*.
    A podobno ich *karta kredytowa to nr 1 na rynku!*

    Jak się nie podoba komuś obsługa (np bo jest za stara) to zawsze
    można się obsługiwać samemu przez internet.

    To była reklama. Mam nadzieję, że przyczyniłem się do zwiększenia
    sprzedaży wymienionych wyżej produktów, oraz, że odpowiedni
    departament banku wymienionego w temacie przeleje mi stosowną
    gratyfikację za powyższą reklamę na mój rachunek osobisty.

    Pozdrawiam
    ;-)
    --
    ___ .
    /)/)( / /

  • 6. Data: 2002-11-26 17:40:00
    Od: k...@w...pl

    > Czy konta w tym banku sa odmiejscowione? Jaka jest jakosc obslugi w tym banku?
    > Dzieki za odpowiedzi...

    Właśnie niedawno otworzyłem Srebrnego Sezama, miła kobitka i nawet atrakcyjna :-
    ))).
    Co do odmiejscowienia, to tak, ale muszą dać Ci kartę identyfikacyjną, bo nie
    skanuja podpisów i tylko z tą karta załawtisz cokolwiek w innych oddziałach,
    jak nie masz to muszą go faksować, ale i tak wszystko załatwiam przez net,
    szkoda, ze KK nie wysyłają do domu.
    kmykow

  • 7. Data: 2002-11-26 17:47:18
    Od: e...@o...pl

> [...]
    > Dlatego też rok temu nie mogłeś mieć konta w BPHPBK.
    >
    > (bardzo dobrze Watsonie - powiedział Sherlock pykając fajkę)

    Jak to "Ich fuzja nastąpiła 30 grudnia 2002 roku" - przecież mamy dopiero 26
    listopada 2002?

  • 8. Data: 2002-11-27 08:13:42
    Od: MichalW <N...@b...com.invalid>

    On 26 Nov 2002 17:29:36 GMT, jaszczur
    <j...@a...at.reply-to.invalid> wrote:

> [...]
    >9,99 pln miesięcznie, dostęp z internetu za darmo, przelewy za darmo,
    >nie ma jakiejś tam prowizji od debetu pobieranej miesięcznie,

    Jesli debet jest do 2500PLN. Jesli wiekszy, prowizja jest - chyba 0.1%
    kwoty powyzej 2500 miesiecznie.

    Michal

  • 9. Data: 2002-11-27 08:34:53
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik e...@o...pl pisze:

    > Jak to "Ich fuzja nastąpiła 30 grudnia 2002 roku" - przecież mamy dopiero 26
    > listopada 2002?
    No tak, teraz mi się popierniczyło...

  • 10. Data: 2002-11-27 08:59:58
    Od: p...@i...pl

    Na mój gust jest odmiejscowiona. Ostatnio odebrałem kartę kredytową w oddziale,
    który mam koło biura, choć konto mam prowadzone przez inny oddział.
    A obsługa ? Wszystko robię przez net - moje kontakty z marmurkiem zdarzają się
    średnio raz na pół roku, ale kobitka który mi wydawała kartę była ok - nawet
    powiedziała "zapraszamy ponownie"