  • Data: 2006-09-02 13:12:29
    Temat: Kredyt studencki - Zabezpieczenie - weksel ???
    Od: Akryl <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Chce starac się w tym roku o kredyt studencki. Niestety będę miala
    problemy ze znalezieniem poręczycieli.
    Słyszałam ze jedna z form zabezpieczenia takiego kredytu może być weksel
    osoby trzeciej.
    Mam brata który pracuje w Anglii. Czy brat moglby mi wystawic taki
    weksel jako poreczenie kredytu studenckiego?
    Jakie trzeba spełniać warunki aby moc wystawic takie poreczenie wekslowe
    jako zabezpieczenie kredytu studenckiego?
    Dziekuje z gory za pomoc pozdrawiam serdecznie
    Emila