  • Data: 2006-09-03 11:20:39
    Temat: Re: Kredyt studencki - Zabezpieczenie - weksel ???
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox> szukaj wiadomości tego autora

    bocian napisał:
    > tu mala uwaga: BOS juz nie udziela preferencyjnych kredytow studenckich,
    > ale slyszalem ze najprosciej dostac kredyt w PKO BP i Kredyt Banku

    Nie wiem czy udziela teraz czy nie, wiem jednak, że każdą sprawę
    rozpatrują indywidualnie przy przyznawaniu kredytu. Mnie się zdarzyło
    parę "potknięć" (nie z mojej winy - z winy uczelni) w trakcie pobierania
    kredytu, które mogły być przyczynkiem do rozwiązania umowy przez bank i
    wcześniejszej spłaty kredytu przez mnie, ale zawsze szło się dogadać z
    bankiem. Tak więc nie ma reguły. W tym samym banku w Warszawie mogą nie
    dać kredytu, a w Koninie np. tak. Bo zawsze to jakiś klient.

    K.