  • 1. Data: 2004-01-27 23:13:00
    Temat: Kredyt Wibor 6M czy 3 M ?
    Od: "Mariusz Polowczuk" <m...@c...pl>

    Zdecydowany jestem na kredyt w PLN i tu mam pytanie. Niektore banki daja
    kredyt powiazany z WIBOR 6M a niektore z WIBOR 3M. Ktory jest korzystniejszy
    ?

    Pozdrawiam
    MP

  • 2. Data: 2004-01-28 08:52:34
    Temat: Re: Kredyt Wibor 6M czy 3 M ?
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

    "Mariusz Polowczuk" <m...@c...pl> wrote in message
    > Zdecydowany jestem na kredyt w PLN i tu mam pytanie. Niektore banki daja
    > kredyt powiazany z WIBOR 6M a niektore z WIBOR 3M. Ktory jest
    korzystniejszy
    > ?
    To zależy od sytuacji na rynku.Jakieś pół roku temu gdy Wibor spadał to 6M
    był niższy teraz jest nieco wyższy, ale wydaje mi się że w dłuzszej
    perspektywie trend
    powinien znowu się odwrócić.
    Ja w każdym razie mam 6M i nie płaczę ,różnica nie jest znowu aż tak
    olbrzymia.
    Jeden minus w moim banku to możliwość wcześniejszej nadpłaty czy spłaty
    kredytu
    jeden raz w okresie obowiązywania stawki procentowej czyli co pół roku.
    Ale z drugiej strony nie robi się tego często :)