  • Data: 2005-01-17 16:13:31
    Temat: Konto wspólnoty mieszkaniowej
    Od: "agentm" <h...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, jak w temacie, na jakich warunkach najkorzystniej założyć takie konto
    (oprocentowanie, koszt obsługi, itd)? W którym banku banku? A może ktoś z
    bankowców bywających na grupie ma dla mnie ofertę?
    Jeden z banków złożył mi taką propozycję w pakiecie:
    opłata miesięczna 25 zł
    system internetowy i telef.
    3 kk, (najchętniej bym ich nie brał, po co Wspólnocie kk? O wszelkich
    wydatkach decydują współwłaściciele w głosowaniu)
    rachunek pomocniczy 0zł ( chyba do obsługi funduszu remontowego?)
    prowizja wpłat gotówkowych 0,15% min 3zł (nie rozumiem dlaczego mam płacić
    bankowi za to, że wpłacam do niego pieniądze?)
    oprocentowanie 3% ( ze środków na fundusz remontowy można zrobić lokatę, te
    3% nie pokrywa nawet inflacji)
    Pozdrawiam M.Ł.