    From: ZBI <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Konto główne z bezpłatnymi wypłatami za granicą
    Date: Fri, 13 Jul 2012 09:22:52 -0700 (PDT)

    Witajcie,

    mam prośbę o polecenie jakiegoś konta z bezpłatnymi wypłatami w kraju i za granicą,
    które mogłoby służyć jako główne. Aktualnie posiadam konto w ING - lubię je bo można
    na nim polegać - przelewy ustawiam z datami przyszłymi i jak do tej pory wszystkie
    realizowały się bez zwłoki, drugą ważną dla mnie rzeczą jest to, żeby istniała
    możliwość założenia dodatkowego konta wewnątrz tego samego banku, na którym mogłaby
    spoczywać większa kwota gotówki, takie dodatkowe zabezpieczenie w razie kradzieży
    karty :)Coraz częściej wyjeżdżam za granicę i chciałbym mieć możliwość swobodnego
    wypłacania gotówki w razie awaryjnej sytuacji. Nie chcę jednak mieć 10 kont i dbać o
    to, aby na kazdym z nich zrobić odpowiedni obrót czy utrzymać odpowiednie saldo.

    Czy są na grupie użytkownicy Eurobanku Prestiż, Aliora, DB? Które z tych kont jest
    godne polecenia? Na Alior Sync jest chyba trochę za wcześnie; z informacji na grupie
    wynika, że raczej nie nadaje się na główne konto :)

    pozdrawiam