  • 1. Data: 2004-03-10 12:01:29
    Temat: Konto firmowe
    Od: "Piotr" <p...@...pl>

    Dzień dobry, dlaczego wymagane jest konto firmowe i czy rozliczenia firmy na
    i z rachunku osobistego są poprawne prawnie?
    Szukałem w internecie ale tam tylko pokazują się superoferty kont firmowych
    bez uzasadnienia dlaczego. A jak wiadomo są one droższe od osobistych.

    Dziękuję.

  • 2. Data: 2004-03-10 14:51:33
    Temat: Re: Konto firmowe
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 10 Mar 2004 13:01:29 +0100, "Piotr" <p...@...pl> wrote:

    >Dzień dobry, dlaczego wymagane jest konto firmowe i czy rozliczenia firmy na
    >i z rachunku osobistego są poprawne prawnie?

    prawo banowe (chyba) i regulaminy ROR (na pewno) zabraniają
    prowadzenia rozliczeń z tytułu DG.

    A dlaczego konto dla DG jest obowiązkowe? Żeby Wielkiemu Bratu było
    łatwiej Cię kontrolować :-)

    >Szukałem w internecie ale tam tylko pokazują się superoferty kont firmowych
    >bez uzasadnienia dlaczego. A jak wiadomo są one droższe od osobistych.

    droższe - bo są obowiązkowe. To chyba oczywiste?
    --
    Jarek Andrzejewski