  • 1. Data: 2002-01-25 08:07:20
    Temat: Konto firmowe!
    Od: "MP" <t...@t...pl>

    Witam,

    Mam spółkę z o.o. i konto w banku PBK. Po ostatnich zmianach w tabeli
    opłat nie mam chyba wyjścia i chcę zmienić bank. Poza tym bardzo często
    zdarza się u nich, że system nie działa i nie można wypłacić pieniędzy. Pod
    koniec zeszłego roku były nawet takie trzy dni (piątek, sobota i niedziela).

    Jakie konto i w jakim banku polecacie? W grę wchodzą także w miarę
    przystępne opłaty za prowadzenie czy za przelewy.

    Pozdrawiam,

    Michał.

  • 2. Data: 2002-01-25 08:27:13
    Temat: Re: Konto firmowe!
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Multibank, Inteligo, mozesz poczekac na mBank i zobaczyc co zacz.
    Oprocz tego VWBank

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-01-25 08:31:46
    Od: "MP" <t...@t...pl>

    > Multibank, Inteligo, mozesz poczekac na mBank i zobaczyc co zacz.
    > Oprocz tego VWBank

    No tak, ale np. Multibank to konto firmowe dla osób fizycznych
    prowadzących działalność gospodarczą. Nie dotyczy to spółek z o.o.

    Michal

  • 4. Data: 2002-01-25 09:28:17
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "MP" <t...@t...pl> wrote in message news:a2r52f$fd9$1@news.tpi.pl...
    > No tak, ale np. Multibank to konto firmowe dla osób fizycznych
    > prowadzących działalność gospodarczą. Nie dotyczy to spółek z o.o.

    Żadne z kont zaproponowanych przez AMRĘ nie wchodzi w grę :-) Ile płaciłeś
    za obsługę konta w PBK?

    K. Kowalski

  • 5. Data: 2002-01-25 09:39:16
    Od: "MP" <t...@t...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Żadne z kont zaproponowanych przez AMRĘ nie wchodzi w grę :-) Ile płaciłeś
    > za obsługę konta w PBK?

    Wiesz, co - nie bardzo pamiętam. Muszę zapytać ksiegowej, ale wiem, że
    sporo. Poza tym za przelew obecnie płacę chyba 6 złotych.

    Najbardziej mi jednak przeszkadza to, że nie mogę ufać PBK. Jak pisałem
    wcześniej - zdarzyło się kilka razy, że nie działał im system. Zbliżał się
    termin wypłat i co miałem mówić pracownikom - że kasa jest, ale w banku.

    Szukam czegoś innego. Myślałem o PKO BP i Biznes Partner. Może coś byś
    mi zasugerował.

    Michał.

  • 6. Data: 2002-01-25 13:10:58
    Od: Witold Dębicki <w...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Jakie konto i w jakim banku polecacie? W grę wchodzą także w miarę
    > przystępne opłaty za prowadzenie czy za przelewy.

    Przylaczam sie do pytania. Konto dla sp. z o.o. Mam w BRE Banku. Koniecznie
    zdalny dostep najlepiej przez net - obecnie mam BRESOKA.

  • 7. Data: 2002-01-25 13:27:21
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Witold Dębicki" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > Przylaczam sie do pytania. Konto dla sp. z o.o. Mam w BRE Banku.
    Koniecznie
    > zdalny dostep najlepiej przez net - obecnie mam BRESOKA.

    To czemu nie skorzystasz z InterBRESOKA? Bez abonamentu (tylko dotychczasowa
    opłata za konto)

    K. Kowalski

  • 8. Data: 2002-01-25 15:52:46
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

> [...]
    > termin wypłat i co miałem mówić pracownikom - że kasa jest, ale w banku.
    >
    > Szukam czegoś innego. Myślałem o PKO BP i Biznes Partner. Może coś byś

    System nie dzialal dokladnie 2 I - a to byl wtorek, pierwszy roboczy dzien
    po fuzji. W BPH zamkniecia kasy sie zdazaja dosc rzadko. Jesli prowadzisz Sp
    z oo, to chyba po fuzji masz konto w odpowiednim banku:)
    Czemu nie zaproponujesz pracownikom zalozenia kont w BPH ? Nie wiem, ilu
    tych ludzi masz, ale mozesz zaproponowac obsluge plac BPHowi - a przelewy
    wewnatrz banku masz za darmo (znaczy przelewy pensji).
    Oczywiscie pracownicy sie nie musza na to zgadzac, ale chyba XXI wiem sie
    nam zaczal jednak ... ?

    Wojtek

  • 9. Data: 2002-01-26 00:09:24
    Od: Witold Dębicki <w...@p...onet.pl>

    > Koniecznie zdalny dostep najlepiej przez net - obecnie mam BRESOKA.
    >
    > To czemu nie skorzystasz z InterBRESOKA? Bez abonamentu (tylko
    dotychczasowa
    > opłata za konto)

    Bylem w oddziale i chcialem sie zapytac o interBRESOKA, przy okazji bo teraz
    ma byc zmiana na jakas nowsza wersje... Niestety nic sie nie dowiedzialem -
    rozmawialem z 4 osobami i spasowalem... Ta obsluga w oddziale (Poznan) jest
    beznadziejna, trzeba na nich troche warknac inaczej wszystko trwa bardzo
    dlugo... Rozumiem ze to jest analogiczny dostep do konta tylko ladniejszy
    interface i przez net. Na stronie BRE informacja jest dla mnie
    niezrozumiala. Czy hasla dostepu generowane sa przez token ? Jak jest z
    przelewami - czy sa jakies hasla ? Czy to jest bezpieczne ?
    pzd

  • 10. Data: 2002-01-31 19:05:13
    Od: Witold A. Markow <P...@o...szczecin.pl>

    Dnia Fri, 25 Jan 2002 09:31:46 +0100, "MP" <t...@t...pl> uzyl(a)
    nastepujacych klawiszy:

    > No tak, ale np. Multibank to konto firmowe dla osób fizycznych
    >prowadzących działalność gospodarczą. Nie dotyczy to spółek z o.o.
    Zreszta w mBanku chyba tez bedzie tylko DG i SC.

    WAM
    --
    Na ferie nad morze?
    Tylko z NadMorze.pl