  • 1. Data: 2003-07-13 17:52:05
    Temat: Konto dla firmy
    Od: "Rafał B." <r...@s...plNOSPAMwykasujTO>

    Będę potrzebował konta dla hurtowni.
    Gdzie takie założyć?
    Istotne są niskie opłaty za przelewy i prowadzenie rachunku. Potrzebne będą
    2 karty kredytowe.
    Będę płacił za FV od dostawców, ok. 100 000PLN miesięcznie.

    Ok. 40% klientów płacić będzie przelewem, wic będzie konieczne wpłacanie
    gotówki w lokalnej placówce.

    Jestem ze Środy Wlkp., a tutaj niestety nie ma za dużego wyboru.
    BGŻ
    BZ WBK
    PBK
    PKO BP
    PKO SA
    BS

    Przeprowadzanie przelewów przez internet będzie dla mnie dużym ułatwieniem.

    --
    Pozdrawiam,
    Ralfi

  • 2. Data: 2003-07-14 18:01:16
    Temat: Re: Konto dla firmy
    Od: "Rafał B." <r...@s...plNOSPAMwykasujTO>

    > Jestem ze Środy Wlkp., a tutaj niestety nie ma za dużego wyboru.
> [...]
    Wierze w Was moi drodzy! ;-)
    Muszę do przyszłego tyg. założyć, to konto, ale słyszałem wiele nieciekawych
    opinii o tych bankach.
    Każdy narzeka na swoje konto, a w WBK są straszne kolejki.

    --
    Pozdrawiam,
    Ralfi