  • 21. Data: 2013-07-04 03:00:21
    Temat: Re: Kiedy skonczylo sie dobre?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kqsspi$d5k$...@s...aioe.org

    > Dziś też wiem, że ,,pokojowe ruchy'' nie mają żadnego sensu, gdyż szczęście

    Może nie tylko mordercom...

    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/zmarla-18
    -letnia-ukrainka-ofiara-zbiorowego-gwaltu-i-podpalen
    ia,214243.html
    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/zamieszki
    -po-brutalnym-gwalcie-ofiara-wskazala-milicjantow,33
    7277.html#autoplay

    Bo raczej trudno o tych ludziach myśleć źle.

    > sprzyja tylko mordercom, co wskazuje albo na bezsilność Boga, albo na brak

    Bóg jednak silny jest -- skoro pokazał mi ,,pracowitość'' posła Kopani.

    > Boga. :) Biskupi maszerują ulicami, wyciągają na ulice ludzi, manifestują

    Uśmiechają się życzliwie... :)

    Akurat zginął mi stosowny link... A szkoda. :)
    Na twarzy patriarchy maluje się ostrzeżenie:

    -- Niech pani nie żartuje, bo takiego gnoju narobimy
    że pani ze swego stołka marszałkowskiego spadnie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2013-07-12 00:24:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kr2h3m$rns$...@s...aioe.org

    > Ale o tym -- w następnym odcinku. :)
    > Ja w tym gnoju tonę głębiej niż inni mieszkańcy. :)

    sytuacja niestabilna STOP masa na akwenach niebezpiecznych STOP
    deszcz za oknem START ciąg dalszy w drodze, ale droga rozmokła
    a sytuacja śliska...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2013-07-18 09:30:31
    Od: Zibo <z...@g...com>

    > A swoj� drog�, zna kto� patent na wyci�ganie du�ych kwot w PLN z
    dowolnych

    > kredyt�wek, ta�szy ni� 1,5%? Nie pytam o szczeg�y, tylko czy co� w
    og�le

    > istnieje i mam nie ustawaďż˝ w poszukiwaniach.
    >

    > AK
    Z dowolnych nie, znam tylko jedną, z której można za free wyciągnąć.
    Ale sądząc po tym, co odpisałeś neoniuszowi wiesz o co chodzi.

  • 24. Data: 2013-11-10 01:11:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" krnbgf$10d$...@s...aioe.org

    > sytuacja niestabilna STOP masa na akwenach niebezpiecznych STOP
    > deszcz za oknem START ciąg dalszy w drodze, ale droga rozmokła
    > a sytuacja śliska...

    Wywalili mnie na bruk -- tedy rozmoknięcie drogi niegroźne? ;)
    Nie -- dali coś na kształt urlopu, ;) po który nie przyjęli
    mnie do pracy i nie uregulowali swoich długów wobec mnie.

    W czasie tego ,,urlopu'' pracowałem, choć nie brałem wynagrodzenia
    i obiecano mi przyjęcie mnie do pracy po owym ,,urlopie''. ,,Urlop''
    ów ponoć był podyktowany niesympatycznym ;) ustosunkowaniem się
    rektora Jamroza do mnie i niechęcią drażnienia owego rektora.

    Przed wysłaniem mnie na ten ,,urlop'' kazano mi podpisać bezpłatne
    zrzeczenie się z przysługującego mi (z wielu lat) płatnego urlopu.
    Zamiast urlopu płatnego brałem urlopy bezpłatne, odkładając płatny
    urlop na tak zwane lata trudne, których spodziewałem się dopiero
    w przyszłości.

    O tym, że brałem urlopy bezpłatne świadczyć może choćby niepełna
    rekompensata rządowa płacona (w różnych latach; ja dostałem ją
    w 2004 roku) pracownikom budżetowym. Być może też są inne dokumenty
    świadczące o moich bezpłatnych urlopach oraz o tym, że płatny
    (nagromadzony z wielu lat pracy) skasowano mi jednego dnia tuż
    przed rozwiązaniem umowy ze mną.

    Rozwiązanie umowy nastąpiło na drodze porozumienia stron, ale
    było poprzedzone obietnicą ponownego przyjęcia mnie do pracy
    po rektorskich wyborach. Jednym z warunków ponownego przyjęcia
    mnie do pracy było bezpłatne pracowanie na rzecz tej uczelni
    -- tego warunku oczywiście nie zaniedbałem.

    W rzeczywistości przerwa w pracy nie miała związku z rektorem
    (niemal na pewno zupełnie obojętnego wobec mnie) Jamrozem,
    ale podyktowana była ,,wyższą racja'' rzymskokatolickiego
    Kościoła. :)

    "Eneuel Leszek Ciszewski" l5mh2s$ih3$...@n...news.atman.pl

    Edwarda arcybiskupa ;) Ozorowskiego wzywam kolejny raz publicznie do
    ustąpienia i do oddania mi MOJEGO (wypracowanego przeze mnie) etatu
    na państwowej uczelni w Białymstoku.

    Etatu tego nie zawdzięczam ani pociotkom, ani kochankom, ani łapówkom,
    ani przestępstwom, ale swojej własnej pracy społecznej oraz etatowej
    wykonywanej wcześniej w Katedrze Fizyki tej uczelni. W 1991 roku utworzono
    specjalnie dla mnie ów etat na białostockim uniwersytecie (wówczas
    Uniwersytecie Warszawskim, filii w Białymstoku, teraz Uniwersytecie
    w Białymstoku) i ten etat chcę odzyskać, nie bacząc na stanowisko