  • 1. Data: 2013-06-27 14:52:36
    Temat: Obłęd Citi
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Wiecie, że dla nowo wydawanych kart WizzAir opłata ma wynosić 18 zł
    miesięcznie, czyli 216 zł rocznie? Podobnie dla kart złotych, a platynowe
    drożeją do 27 zł miesięcznie. Te opłaty to już pełny wirtual. :)

    A oprocentowanie nawet dla Signi poza ofertami indywidualnymi 17% (czyli
    możliwy max).

  • 2. Data: 2013-06-27 16:22:54
    Temat: Re: Obłęd Citi
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 27 Jun 2013 14:52:36 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Wiecie, że dla nowo wydawanych kart WizzAir opłata ma wynosić 18 zł
    > miesięcznie, czyli 216 zł rocznie? Podobnie dla kart złotych, a platynowe
    > drożeją do 27 zł miesięcznie. Te opłaty to już pełny wirtual. :)

    Jest jakakolwiek zagubiona duszyczka, która płaci za ichnie karty według
    cennika? :)

    Ja mam papiórek, że moje platinum jest bezpłatne po wsze czasy, podobnie
    jak dodatkowa, a z tydzień temu tradycyjnie podnieśli limit o 50%, bez
    pytania o zdolności kredytowe i inne zbędne wynalazki.

    AK