  • 1. Data: 2013-06-27 17:19:21
    Temat: Polbank - zmiana warunkow Moneyback/Cashback - zwrot kwot
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Polbank przycina zwrot kwot :(

    Z dzisiaj otrzymanym wyciagiem Polabnku przyszly nowy regulamin i TOIP
    dla KK obowiazujacy od 16.09.2013.

    Jak dla mnie najwazniejsza zmiana jest sposob rozliczania "Zwrotu Kwot"
    dla KK. Dotyczy Praktycznej, Komfortowej, T-Mobile (ERA) i Prestizowej.

    Zwrot zbudowany na tej samej zasadzie co w DK z Millenium.
    Czyli za kazde pelne 100zl transakcji zwrot 1zl.
    Sa w tabeli nawet przyklady ze transakcja na 100zl to 1zl i transakcja
    na 199zl to 1zl.

    Jak dla mnie to bardzo duze pogorszenie warunkow, bo dzieki zwyklym
    transakcjom byla szansa na uzyskanie rzeczywistego 1%. Teraz to nie tak
    duzo transakcji bedzie sie łapać na te zwroty.

    Brak zmian w kwestii przewalutowania.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 2. Data: 2013-06-27 17:32:08
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    darnok <d...@a...spam.ch> writes:

    > Polbank przycina zwrot kwot :(
    >
    > Z dzisiaj otrzymanym wyciagiem Polabnku przyszly nowy regulamin i TOIP
    > dla KK obowiazujacy od 16.09.2013.

    Wyciąg dostajesz papierkiem, czy elektrycznie? Bo ja w swoim nic nie
    widziałem.
    KJ

    "In order to form an immaculate member of a flock
    of sheep one must, above all, be a sheep"
    - Albert Einstein

  • 3. Data: 2013-06-27 18:14:40
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 27 Jun 2013 17:19:21 +0200, darnok napisał(a):

> [...]
    > transakcjom byla szansa na uzyskanie rzeczywistego 1%. Teraz to nie tak
    > duzo transakcji bedzie sie łapać na te zwroty.

    Napisałeś "za kazde pelne 100zl transakcji" czyli rozumiem, że od sumy na
    koniec okresu rozliczeniowego będzie zwrot czyli w zasadzie ryzykujesz
    przysłowiową złotówką. Jeżeli tak to ma wyglądać to tragedii nie ma.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2013-06-27 18:27:33
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2013-06-27 18:14, xbartx wrote:

    > Napisałeś "za kazde pelne 100zl transakcji" czyli rozumiem, że od sumy na
    > koniec okresu rozliczeniowego będzie zwrot czyli w zasadzie ryzykujesz
    > przysłowiową złotówką. Jeżeli tak to ma wyglądać to tragedii nie ma.

    Nie sumy transakcji, tylko 1 transakcji.
    Cytujac:
    "1 PLN za kazda transakcje bezgotowkowa, ktorej wartosc wynosi 100PLN,
    jesli wartosc przekracza 100pln - 1pln za kazde pelne 100pln kwoty
    transakcji"

  • 5. Data: 2013-06-27 18:55:44
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-06-27 17:19, darnok pisze:
    > Polbank przycina zwrot kwot :(

    Już nie Polbank, tylko Raiff ...
    Czyli same straty z przejęcia wynikają.
    W sumie - "jak zwykle".

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 6. Data: 2013-06-27 18:56:19
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 czerwca 2013 17:19:21 UTC+2 użytkownik darnok napisał:
> [...]

    > Jak dla mnie najwazniejsza zmiana jest sposob rozliczania "Zwrotu Kwot"
    >
    > dla KK. Dotyczy Praktycznej, Komfortowej, T-Mobile (ERA) i Prestizowej.

    Ciekawe co bedzie z ubezpieczeniem na zycie prz KK Komfortowej.
    Do tej pory od zwrotu 0,75% odliczalo sie koszt obowiazkowego ubezpieczenia 0,12% i
    na czysto bylo 0,62%.

    Tak sobie na swiezym wyciagu policzylem: w ostatnim okresie rozliczeniowym mialem 22
    platnosci, tylko 5 z nich bylo platnosciami >100 zl.
    Na starych warunkach mialem 8,83 zl zwrotu (po koszcie ubezpieczenia), a na nowych
    warunkach przy tych samych platnosciach mialbym 11 zl MINUS koszt ubezpieczenia 1,71
    = 9,29
    Czyli teoretycznie minimalnie wiecej ;p

    Ale ogolnie wiekszosc platnosci utrzymuje sie u mnie na poziomie >100, wiec w nast
    miesiacu moze juz tak nie byc :(

    Wiadomo, jak od 1 stycznia spadnie intercharge (a powinien do tych max 0,5%) to sie z
    tego typu ofertami bankow bedzie trzeba na pewno pozegnac.

    Kwestia tylko pilnowania, zeby oplat za same karty nie wprowadzili.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 7. Data: 2013-06-27 21:26:59
    Od: quiris <l...@b...biz>

    On 2013-06-27, darnok <d...@a...spam.ch> wrote:

    > Polbank przycina zwrot kwot :(
    >
    > Z dzisiaj otrzymanym wyciagiem Polabnku przyszly nowy regulamin i TOIP
    > dla KK obowiazujacy od 16.09.2013.

    Mógłbyś zeskanować ten nowy regulamin i TOiP i opublikować?

    --
    Pozdrawiam,
    Robert

  • 8. Data: 2013-06-27 22:11:16
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 27 Jun 2013 18:27:33 +0200, darnok napisał(a):

> [...]
    > "1 PLN za kazda transakcje bezgotowkowa, ktorej wartosc wynosi 100PLN,
    > jesli wartosc przekracza 100pln - 1pln za kazde pelne 100pln kwoty

    Ok wszystko jasne. Cóż jak już ktoś napisał, opłaty za płatność kartami
    lecą w dół to i banki przestają się dzielić. Jak wykastrują przeliczniki
    można się spokojnie zawijać.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2013-06-27 23:42:16
    Od: gral <n...@e...pl>

    darnok napisał(a):

    Zwrot zbudowany na tej samej zasadzie co w DK z Millenium.
    > Czyli za kazde pelne 100zl transakcji zwrot 1zl.
    > Sa w tabeli nawet przyklady ze transakcja na 100zl to 1zl i transakcja
    > na 199zl to 1zl.

    Odmaupowali od Mille, rajfomarketoidy!
    Żadnej własnej inwencji!
    Tfu :D

  • 10. Data: 2013-06-28 05:22:37
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-06-27 23:42, gral napisał(a):
    > darnok napisał(a):
    >
    > Zwrot zbudowany na tej samej zasadzie co w DK z Millenium.
    >
    > Odmaupowali od Mille, rajfomarketoidy!
    > Żadnej własnej inwencji!
    > Tfu :D

    Mam nadzieję, że nie sugerujesz, że Mille samo to wymyśliło... Ciekawe
    od kogo ono zerżnęło?

    --
    TrzyLinie