  • 1. Data: 2002-10-14 09:46:22
    Temat: Karty platnicze
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    W ofercie PBKBPH
    PBK ISIC - karta płatnicza z legitymacją ISIC dla młodzieży w wieku 13
    lat do 26 lat,
    PBK YITC - karta płatnicza z legitymacją YITC dla młodzieży w wieku 13
    lat do 26 lat

    Ktos wie co to jest?

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 2. Data: 2002-10-14 14:15:16
    Temat: Re: Karty platnicze
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Ktos wie co to jest?

    Cos jak BZ WBK Euro <26

    Legitka uprawniajaca do znizek studenckich (miusisz byc stuydentem) -
    polaczona z karta platnicza.
    Jesli jest bez zdjecia (a jest) czesto trudno nia cos zrobic :(

    W sumie fajna rzecz - bo masz ubezpieczenie, aczkjolwiek sam raczej wolalbym
    kupic osobno karte...

  • 3. Data: 2002-10-14 14:36:08
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Cos jak BZ WBK Euro <26
    > Legitka uprawniajaca do znizek studenckich (miusisz byc stuydentem) -
    > polaczona z karta platnicza.
    > Jesli jest bez zdjecia (a jest) czesto trudno nia cos zrobic :(

    BZWBK Euro<26 tez byla bez zdjecia. W opisie na karty.pl podali ze
    jest to cos jak "legitymacja studencka", tylko ze miedzynarodowa,
    chociaz pewnie to malo zgodne z prawda;)

    > W sumie fajna rzecz - bo masz ubezpieczenie, aczkjolwiek sam raczej wolalbym
    > kupic osobno karte...

    Zastanawiam sie nad tym, jako kolejna karta. Roznice miedzy tymi dwoma
    (szkoda ze nie ma ISIC+YITC) tez juz znam;) A Euro <26 to chyba w
    Orbisie mozna kupic...

  • 4. Data: 2002-10-14 14:47:38
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Zastanawiam sie nad tym, jako kolejna karta. Roznice miedzy tymi dwoma
    > (szkoda ze nie ma ISIC+YITC) tez juz znam;) A Euro <26 to chyba w
    > Orbisie mozna kupic...

    A ISIC w Almatureze albo w placowkach BPH PBK

  • 5. Data: 2002-10-15 12:57:23
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > A ISIC w Almatureze albo w placowkach BPH PBK

    Hehe, tak nie do konca :)

    "Szanowny Panie

    Uprzejmie informuję że oficjalna procedura dotycząca formalności,
    związanej z funkcjonowaniem oraz uzyskaniem Karty ISIC, nie została
    w prwadzona przez Bank.

    Z poważaniem
    Maciej Pawłowski"

    Fantastycznie ;)

  • 6. Data: 2002-10-15 13:29:50
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Hehe, tak nie do konca :)

    hehe - nie wyrazilem sie dokladnie.
    W placowkach sa specjalne stoliczki gdzie siedzi sobie taki student i
    sprzedaje karty

  • 7. Data: 2002-10-15 13:30:41
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    > hehe - nie wyrazilem sie dokladnie.
    > W placowkach sa specjalne stoliczki gdzie siedzi sobie taki student i
    > sprzedaje karty

    Chyba ze ;) Ciekawe, maja karte w ofercie, zlozylem wczoraj wniosek,
    do dzis jest jako "NOWY". Mam nadzieje ze poza tym ze napisali ze ja
    maja, to ja faktycznie maja w ofercie.