  • Data: 2020-10-15 19:23:01
    Temat: Kartowe fikołki (IAK/TMUB + Courve)
    Od: Wojtek <w...@m...mail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Ahoj,
    Kontekst: czasami przebywam sobie w Chile i żeby jakoś tu funkcjonować
    używam tandemu kart walutowych (USD) z IAK i TMUB - są praktycznie że
    darmowe i daja bardzo dobry kurs wymiany CLP-USD.

    Niestety IAK w ramach wznowienia przysłał tylko kartę wielowalutową,
    która rozliczna jest w EUR (a jak nie ma EUR na koncie to bierze ze
    złotówkowego, co jest mi wybitnie nie na rękę bo wpływy są głównie w
    USD). Osatnio w ramach testów bawiłem się Curve (podpiąłem do tej samej
    karty USD i zrobiłem transakcje najpierw curve a później bezpośrednio
    kartą USD - kurs był niemalże taki sam: 0,001258974359 vs
    0,001256756757, curve vs tmub odpowiednio) więc sobie wymyśliłem, że
    mógłbym dodać kartę wielowalutową IKA do curve i zadeklarować ją jako
    dolarową i wtedy curve wymieniałby clp->usd po dobrym kursie i obciążał
    kartę IKA w dolarach, które szły by z konta USD bezpośrednio). Czy coś
    się to może posypać? Bo curve jako taki kartę wielowalutową wykrył jako
    kartę EUR i przy zmianie krzyczy, że mogą być dodatkowe przewalutowania
    (chociaż *wydaje mi się*, że nie powinno być)

    Btw. czy kursy w weekend w curve odbiegają znacząco? Bo na razie miałem
    okazję przetestować tylko w tygodniu, co jest dla mnie akurat
    niestandardowe dosyć.

    w.