  • Data: 2002-01-23 23:42:08
    Temat: Karta inteligo male g.... :(
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    hmmmmm
    Wlasnie zrobilem rzecz niesamowita - oprocz adresow takich jak na dole ;) +
    taki z jakie go pisze ;))) (ten komus podkupilem), udalo mi sie
    zarejestrowac
    AMRA.NET :)))

    Tylko, ze....

    Placielm 3 raz w witrynie (a w sumie to juz 4ty) i Inteligo zawsze
    przechodzilo - spokojnie.
    Dzisiaj strzelio mi dwa razy pod rzad na stronie, ze nie moze zaakceptowac.
    Ja piana na ustach, bo pisalem do registrara od jakiegos czasu i im trulem
    kiedy zwolnia te domene - bo ktos jej nie przedluzyl. A tu wlasnie ja dali
    do sprzedazy...

    Dobrze, ze mam Vise BZWBK... Wiec domena moja :)))

    Tylko jest... maly problem...

    Po rtansakcji karta z BZWBK - system zaakceptowal - przyslal potwierdzenie
    mailem, natomiast pomimo tego, ze transakcje zostaly odrzucone z VE
    Inteligo, to na rachuneczku mam:

    2002-01-24 2002-01-31 transakcja kartowa -35.40

    2002-01-24 2002-01-31 transakcja kartowa -35.40

    Buuuuuu :(((

    Mam nadzieje, ze x3 nie pobiora kurka...

    Jedym sowem VE Inteligo nie spelnila swojej niestety roli.. Bleeeee

    --

    ------
    Amra the Freelancer