  • Data: 2002-01-24 08:56:28
    Temat: Re: Karta inteligo male g.... :(
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > To znaczy - podczas nocnego przetwarzania może dość do tego, że VE nie
    > będzie dostępna, albo - tak, jak tutaj - będzie tylko blokada, ale nie
    > dojdzie do zaksięgowania tej transakcji i blokada sama zniknie...

    No tak, na cale szczescie chpodzi tylko o 70 zlotych, ale gdybym tak placil
    za nagrywarke itp i mial srodki.. To tak na tydzien bez kasy i bez
    nagrywarki...
    Powinna byc informacja ze w godzinach 24-1 prosimy nie placic karta w
    internecie...
    Wydaje mi sie teraz, ze jednak karta wirtualna mBanku pod tym wzgledem jest
    pewniejsza????

    --

    ------
    Amra the Freelancer