  • Data: 2006-07-02 21:54:24
    Temat: Karta Kredytowa (zapewne koolejny raz...)
    Od: "Robert" <T...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,

    Mam w łapce (elektronicznej ;) ) zaakceptyowany wniosek o kratę kredytową z
    Mbanku. Ale tam każą mi jeszcze konto otwierać, przy czym zastanawiam się
    czy potrzebuję bezsensownego dodatkowego konta... Obiło mi się o oczy, że
    chyba Getinbank oraz Polbank dają karty kredytowe bez konta/rachunku.

    Co na ten temat sądzicie, col byście doradzili? (interesuje mnie limi ok.
    10k - starcza mi na dużo więcej, ale nie chcę)

    Robert