eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta Citi i zaliczanie transakcji bezgotowkowych jako gotowkowe... › Karta Citi i zaliczanie transakcji bezgotowkowych jako gotowkowe...
    From: g...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Karta Citi i zaliczanie transakcji bezgotowkowych jako gotowkowe...
    Date: 9 Jul 2006 11:21:54 -0700

    Witam szanuwnych grupowiczow,
    mam taki oto problem - analiza ostatniego wyciagu z karty kredytowej
    Citi wykazala ze pojawily mi sie odsetki ktorych (wg. mojego mniemania
    byc nie powinno - m.in. nastapila splata calego zadluzenia z
    poprzedniego wyciagu przed terminem itp.). Zadzwonilem na infolinie i
    sie dowiedzialem, ze sa to odsetki od transakcji "gotowkowych"! Patrze
    w wyciag i nie widze jednak takowych (nigdy nie uzywalem karty kr. do
    wyplaty gotowki...). Na taki argument (ze przeciez nie bylo takich
    transakcji) pani na info mowi mi, ze to sprzedawcy od ktorych cos
    kupowalem karta widocznie tak sie rozliczaja z bankiem - traktujac te
    transakcje jako gotowkowe obciazajac odsetkami klienta!! Czy to
    mozliwe?! Nie wierze, tym bardziej, ze dotad to mi sie nie zdazylo (a
    uzywam kart kred. kilka lat), dodam, ze WSZYSTKIE (wg. tej pani z info)
    transakcje zagraniczne z ostatniego wyciagu podobno zostaly objete
    odsetkami - co ciekawe, te transakcje sa z 3 roznych krajow i obie z
    nich dotycza oplat za hotel... Prosze pomozcie, bo sadze ze ktos robi
    mnie tu w wala. Przeciez jesli faktycznie tak jest (ze bez mojej wiedzy
    sprzedawca moze przerzucic koszty obslugi transakcji na konsumenta) to
    korzystanie z KK mija sie z celem...
    pozdr