    From: Roman Kubik <W...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KKredytowa Pekao 'PARTNER' (EC/MC)
    Date: 5 Jan 2002 21:55:23 GMT
    Sender: Romek <r...@f...sb.gov.pl>

    Prawdziwie kredytowa EC/MC.

    Czy ktos praktykuje?
    Czy na pewno nie trzeba konta w Pekao?
    Jakies wrazenia z ubiegania sie o nia / uzywania?
    Jak przyznaja limity?
    Na ile czasu jest odroczenie splaty?

    (za kilka dni sam mam nadzieje bede mogl to wszystko opisac...,
    jakos nie potrafilem znalesc w archiwum grupy nic na ten temat)

    Wydaje mi sie byc bardzo dobrym (i tanim - nam podstawie oferty z WWW)
    uzupelnieniem do VISY Citi.
    gdyby nie ten max. limit 5,000 to bym uznal, ze rewelacha.
    (35 PLN/rocznie, 2.4 miesiecznie za pakiet bezpiecznstwa [nieobowiazkowo])

    pozdrawiam

    romek