  • 1. Data: 2011-02-01 07:53:15
    Temat: lokata dla kwoty 100k+
    Od: GB <g...@o...pl>

    Witam,

    Jaka lokata w jakim banku suma summarum da najlepszy % dla kwoty ponad
    100k zł ?

    Z góry dziękuję za radę,
    GB

  • 2. Data: 2011-02-01 08:41:34
    Temat: Re: lokata dla kwoty 100k+
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "GB" <g...@o...pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Jaka lokata w jakim banku suma summarum da najlepszy % dla kwoty ponad
    > 100k zł ?

    Rozbicie jej na mniejsze lokaty z codzienna kapitalizacja- banki: OF/GO,
    Meritum, FM lub inne oferujace atrakcyjne stawki.
    Tradycyjne lokaty negocjowalne dla tej sumy po podatku dadza duzo nizszy
    zysk.

  • 3. Data: 2011-02-01 10:23:56
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    > Rozbicie jej na mniejsze lokaty z codzienna kapitalizacja- banki: OF/GO,

    do OF/GO dodajmy Idea bank bo tu nieco wyższy %

    GP

  • 4. Data: 2011-02-01 10:43:24
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> wrote in message

    > do OF/GO dodajmy Idea bank bo tu nieco wyższy %
    >
    > GP
    Tak zapominam o trzecim 'dziecku' Getina pod nazwa Ideabank.pl . Dla
    posiadaczy kont skarbonkowych w GO, lokaty zakladane na krotkie okresy
    przebijaja Ideabank, ze wzgledu na dodawany bonus do zakladanej lokaty. Dla
    wszystkich innych Idea oferuje stawki +0.2% niz 'blizniacy'.

  • 5. Data: 2011-02-02 12:26:18
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Książeczka oszczędnościowa w SKOK ?

    -----

  • 6. Data: 2011-02-02 12:35:57
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 1 Lut, 11:43, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > przebijaja Ideabank, ze wzgledu na dodawany bonus do zakladanej lokaty. Dla
    > wszystkich innych Idea oferuje stawki +0.2% niz 'blizniacy'.

    Założyłem parędziesiąt lokat w Idei i czym mnie uraczyli? Zapchali mi
    skrzynkę na listy potwierdzeniami założenia lokat. Paranoja, przecież
    ja tego nie zamawiałem i do tego sami pisali, żebym sobie wygenerował
    w PDF.

  • 7. Data: 2011-02-02 12:42:02
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> wrote in message
    h.googlegroups.com...
> [...]

    skrzynkę na listy potwierdzeniami założenia lokat. Paranoja, przecież
    ja tego nie zamawiałem i do tego sami pisali, żebym sobie wygenerował
    ---------------------------
    ten sam problem jest w GO, mowia, ze nie wysylaja a skrzynka co jakis czas
    zapchana.

  • 8. Data: 2011-02-02 12:46:41
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 2 Lut, 13:42, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:

    > ten sam problem jest w GO, mowia, ze nie wysylaja a skrzynka co jakis czas
    > zapchana.

    Najgorsze, że ktoś zmarnował swój czas, bo na każdej jest pieczątka i
    podpis, najpierw myślałem, że to faksymile, ale nie, ktoś każdą sztukę
    podpisał ręcznie, bo podpisy są niektóre ciut inne. Porażka. Chyba, że
    to z nudów...

  • 9. Data: 2011-02-03 09:39:18
    Od: GB <g...@o...pl>

    W dniu 2011-02-02 13:26, ąćęłńóśźż pisze:
    > Książeczka oszczędnościowa w SKOK ?

    ?

    GB

  • 10. Data: 2011-02-03 17:54:23
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    5-6% p.a. (nie wiem ile aktualnie ale coś w tych granicach) nie śmierdzi.

    -----