  • 1. Data: 2007-10-10 08:42:16
    Temat: KK Polbanku
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Zbyt dobrze znam Greków, żeby się interesować greckimi bankami ;-) ale
    trafiłem ostatnio na tę kartę, która chyba się niczym szczególnym nie
    wyróżnia, oprócz rat. Niby jest wyłącznie 5% prowizji i brak jako takiego
    oprocentowania. Są jakieś haki?
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2007-10-10 08:57:28
    Temat: Re: KK Polbanku
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Paź, 10:42, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:
> [...]
    > trafiłem ostatnio na tę kartę, która chyba się niczym szczególnym nie
    > wyróżnia, oprócz rat. Niby jest wyłącznie 5% prowizji i brak jako takiego

    poooowolnie im to idzie.
    Niedlugo dostane wersje z poprawnie wpisanym nazwiskiem, to sprawdze
    jak dziala.

  • 3. Data: 2007-10-10 10:13:16
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

> [...]
    > trafiłem ostatnio na tę kartę, która chyba się niczym szczególnym nie
    > wyróżnia, oprócz rat. Niby jest wyłącznie 5% prowizji i brak jako takiego

    Haków ani innych sztyletów nie ma.

  • 4. Data: 2007-10-10 10:36:07
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Paź, 12:13, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

    > Haków ani innych sztyletów nie ma.

    Rzeczywiste oprocentowanie roczne rzedu 8-9% Po prostu nosimy w
    kieszeni stala umowe na roczny kredyt z zgrubsza standardowymi
    warunkami.
    O niebo lepsze, niz te rozne cudenka, ktore daja przy ratach na "0%" i
    po jednorazowym skorzystniu z rat przy zakupie zostakjemy z nieciekawa
    KK, ktora juz nie powtorzymy operacji ratalnej, a limit widnieje w bik.

  • 5. Data: 2007-10-10 17:38:18
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Rzeczywiste oprocentowanie roczne rzedu 8-9% Po prostu nosimy w
    > kieszeni stala umowe na roczny kredyt z zgrubsza standardowymi
    > warunkami.

    Chyba nie calkiem, bo przeciez to % moze sie zmienic w ciagu roku
    (strzelam, ze to % zmienne).

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2007-10-10 19:33:39
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Paź, 19:38, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Chyba nie calkiem, bo przeciez to % moze sie zmienic w ciagu roku
    > (strzelam, ze to % zmienne).

    Zle strzelasz.
    http://www.polbankefg.pl/p4_4_9.html

  • 7. Data: 2007-10-10 21:08:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Zle strzelasz.
    > http://www.polbankefg.pl/p4_4_9.html

    Co prawda teraz tego nie wlacze (brak dostepu do www) ale ok :)

    W kazdym razie zastanawialem sie czy nie wziasc u nich karty "na dowod"
    do testow ale stwierdzilem ze to juz bedzie przegiecie :) I tak mam tych
    kart zbyt wiele. Chociaz z drugiej strony, moze sie skusze :)

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2007-10-10 21:44:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Paź, 23:08, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > W kazdym razie zastanawialem sie czy nie wziasc u nich karty "na dowod"
    > do testow ale stwierdzilem ze to juz bedzie przegiecie :) I tak mam tych
    > kart zbyt wiele. Chociaz z drugiej strony, moze sie skusze :)

    Przygotuj zaswiadczenie z pracy :)
    Nie jestem specjalnie zadluzony, ale mam karty i debety na
    teoretycznie ponad 5-o krotnosc zarobkow - musialem doniesc
    zaswiadczenie, mimo, ze przenosze do nich karte z limitem tylko 1500.

  • 9. Data: 2007-10-11 09:49:31
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 10 Oct 2007 14:44:11 -0700, krzysztofsf napisał(a):

> [...]
    > ponad 5-o krotnosc zarobkow - musialem doniesc zaswiadczenie, mimo, ze
    > przenosze do nich karte z limitem tylko 1500.

    Ja na razie w miarę intensywnie korzystam z ich konta oszczędnościowego,
    więc jeszcze trochę poczekam i pewnie sami się zgłoszą z kk ;)

    Xenocide

  • 10. Data: 2007-10-11 15:53:46
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
> [...]
    > teoretycznie ponad 5-o krotnosc zarobkow - musialem doniesc
    > zaswiadczenie, mimo, ze przenosze do nich karte z limitem tylko 1500.

    No ja mam karty gdzies na 50k (innych kredytow nie posiadam), wiec do
    nich nawet nie ide. Karty z takim limitem to nie chce, bo to bezsensu.

    --
    Mithos