  • 1. Data: 2003-06-03 16:36:16
    Temat: kredyt mieszkaniowy etat + DG
    Od: "Peter" <s...@w...com>

    Witam,

    Jaki max. można dostać kredyt mieszkaniowy przy jednej osobie pracującej w
    rodzinie (dwie osoby) zarobki ok 2800 netto, ta sama osoba prowadzi też
    działalnośc gospodarczą ( karta podatkowa ) przy nieregularnuch dochodach
    ale średnio 6000 przychód ale dosyć nieregularnie tzn raz 10000 a raz 1500
    itp ?
    Działalność ponad 2 lata.

    pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2003-06-03 16:42:42
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy etat + DG
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Peter" <s...@w...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale średnio 6000 przychód ale dosyć nieregularnie tzn raz 10000 a raz 1500

    Przy dwóch osobach w rodzinie i takim dochodzie, myślę że spory kredyt można
    wyłuskać - nawet sporo powyżej 50000 zł
    Ale po konkrety, to musisz już udać się do konkretnego banku,.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik