  • 1. Data: 2006-07-22 06:19:41
    Temat: K Hipoteczny a Gotowkowy
    Od: "ctx" <a...@p...gazeta.pl>

    Witam,

    w czwartek podpisuje umowe w sprawie kredytu mieszkaniowego.
    Jednak oprocz tego potrzebne mi jest ok 20000 pln na rozne oplaty typu
    notariusz/prowizja dla agencji, itp.

    Planuje wiec teraz kredyt gotowkowy na ten cel.
    Czy istnieje mozliwosc ze ten kredyt gotowkowy moze "cofnac" decyzje
    banku, ktory udziela k. hipotecznego?
    Czy np. bank moze nie wyplacic pieniedzy na mieszkanie, poniewaz
    zmienila sie sytuacja kredytobiorcy?

    Ktory bank oprocz LukasBanku, nie raportuje k. gotowkowych do BIK?

  • 2. Data: 2006-07-22 07:05:48
    Temat: Re: K Hipoteczny a Gotowkowy
    Od: "Victor" <b...@o...pl>

    > w czwartek podpisuje umowe w sprawie kredytu mieszkaniowego.
    > Jednak oprocz tego potrzebne mi jest ok 20000 pln na rozne oplaty typu
    > notariusz/prowizja dla agencji, itp.

    A nie lepiej bylo wziac kredyt w banku, który kredytuje takze takie oplaty w
    ramach kredytu mieszkaniowego ??
    Teraz majac dobrze oprocentowny kredyt mieszkaniowy wezmies mniej korzystny
    gotówkowy.