    From: Jer <j...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jaki bank internetowy po Mbank
    Date: Mon, 01 Sep 2014 22:38:14 +0200

    Cześć,

    Mbanka zaczynam mieć doc. Nie jeśli chodzi o stronę,przyzwyczaiłem się.
    Kilka razy wysyłałem zapytania na stronę mlini, a w odpowiedzi
    dostawałem jakieś nic nie warte odpowiedzi z automatu. W sumie dzisiaj
    chciałem się tam dodzwonić, ale ile można czekać i słuchać muzyczki.

    Zwyczajnie straciłem cierpliwość.

    Czy istnieje teraz bank, taki abym mogł formalności załatwić przez
    internet - założenie konta.Tam co miesiąc byłaby lokowana suma z wypłaty.

    I dodatkowo:

    1. wszystkie bankomaty free (do tego zagraniczne "idealnie")
    2. karta za free
    3. do strony internetowej pewnie sie dostosuje
    4. funkcjonalność na stronie, jeśli potrzebuje jakaś usługę to ją po
    prostu aktywuję, albo jak zbędna to dezaktywuję
    5. Resumując - prostota, funkcjonalność, stabilność no i bezpieczeństwo.

    --
    J.