  • 1. Data: 2003-09-09 19:50:55
    Temat: RE: Chwała PIN-owi
    Od: w...@w...pl (Wojciech Frabinski)

    > Jasne jest, ze sa maszynki do tloczenia (takze kart
    > plaskich), ale musisz miec plastik, fizyczna karte z logo
    > organizacji, banku itd. Nie mozesz sobie po prostu "wydrukowac" karty.

    Mylisz się. Produkcja falszywych kart bankowych od zera (znaczy od
    białego plastiku z niezakodowanym paskiem) to niestety spory, nielegalny
    biznes.

    --
    Wojtek Frabiński
    www.kartybankowe.net

  • 2. Data: 2003-09-10 09:57:22
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    w...@w...pl (Wojciech Frabinski) writes:

    > Mylisz się. Produkcja falszywych kart bankowych od zera (znaczy od
    > białego plastiku z niezakodowanym paskiem) to niestety spory, nielegalny
    > biznes.

    To zupelnie inna bajka - nie chodzi mi o biznes (wiadomo ze karte da sie
    wyprodukowac, a dowodem sa karty wydawane przez banki), a o to, ze mozna
    to trywialnie zrobic na jakiejs "drukarce" ktora kupuje sie w sklepie
    za rozsadne pieniadze.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH