  • 41. Data: 2012-08-26 22:09:06
    Temat: Re: Jak unieszkodliwić kartę zbliżeniową?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Robert" <a...@p...jak.trzeba> wrote in message
    news:k1dq57$41j$1@mx1.internetia.pl...
    > "Chris94" napisał:
    > (...)W tej sytuacji jedynym wyjściem jakie mi pozostało, jest
    > unieszkodliwienie tej funkcji.
    >
    > Odpowiedź już uzyskałeś, więc pozwolę sobie zadać pytanie nieco poza
    > tematem:
    > "ale po co Ci to"?
    > Jakie straszne skutki uboczne czyhają na właścicieli karty z pavWave ?
    > Skoro _nie_korzystasz_ z tych płatności (zbliżeniowych), to co "złego"
    > może Ci się stać?

    czekamy na pierwszy "bridge"...

    george

  • 42. Data: 2012-08-26 22:16:55
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 26.08.2012 o 20:52 Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Piszczą bramki w metrze i sklepach. I to mnie bardzo stresuje :)

    Mam kilka kart zblizeniowych i jeszcze nigdy mi nie piszczalo w sklepie, a
    w metrze do chyba MIFARE jest wykorzystywane, wiec tez nie powinno
    piszczec. Chyba, ze masz karte Citi, ale bez tej funkcji to ta karta chyba
    jest niepotrzebna...

    MK

  • 43. Data: 2012-08-26 22:28:11
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    MK <m...@i...pl> writes:

    > Mam kilka kart zblizeniowych i jeszcze nigdy mi nie piszczalo w
    > sklepie, a w metrze do chyba MIFARE jest wykorzystywane, wiec tez nie
    Nie wiem co jest w metrze wykorzystywane. Wiem, że piszczy.
    KJ

    C++ is the best example of second-system effect since OS/360.

  • 44. Data: 2012-08-27 00:16:27
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    A choćby coś podobnego: news:op.with7iy3ebnp5j@a159590

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 45. Data: 2012-08-27 00:20:57
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 26 Aug 2012 18:29:07 +0100, m4rkiz napisał(a):

    > http://imageshack.us/g/163/20120826182114.jpg/

    Jak widać, w kartach ING antenka biegnie jeszcze inaczej niż w kartach
    Visa i MC mBanku.

  • 46. Data: 2012-08-28 12:11:53
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    No to i ja się dorzucę:
    Po amatorsku, partacko prześwietlona karta VE z Millennium, od Dobrego
    Konta, czyli tzw. "szarytka":

    https://picasaweb.google.com/lh/photo/wB2Rzuz7BsRO0K
    eMzRsRw1xjn9YxuyuxFMONwxvxvxM?feat=directlink

    Jakość zdjęcia (ostrość) pozostawia dużo do życzenia. W tak
    ekstremalnych warunkach aparat mi nieco zgłupiał i nie złapał ostrości.

    Poza widocznym fragmentem, między cipem, a paskiem na podspis nie udało
    mi się dostrzec przebiegu anteny, a więc ew. dziurka musiałaby być
    właśnie tutaj.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. SQLwiel

  • 47. Data: 2012-08-28 23:21:19
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:k17vgn$ken$2@node1.news.atman.pl...

    > "Zbynek Ltd." k17rah$238$...@n...news.atman.pl

    > Zastawiasz mikrofalę w lombardzie, za otrzymany szmal kupujesz
    > dziurkacz...

    Taniej za 5 zeta u szewca dziurkę do paska...

    Feromon

  • 48. Data: 2012-09-04 11:39:30
    Od: "Telesfor Baudot" <t...@T...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w