  • 11. Data: 2012-08-24 13:58:58
    Temat: Re: Jak unieszkodliwić kartę zbliżeniową?
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 24 Aug 2012 13:45:30 +0200, Chris94 napisał(a):

    > nigdzie nie jest powiedziane, że
    > wszystkie karty mają taki sam układ przewodów antenki

    Jest właśnie tak, jak przypuszczałem. Karty na tych dwóch zdjęciach maja
    całkowicie odmienną topografię anteny:
    http://niebezpiecznik.pl/post/przeswietlona-zblizeni
    owa-karta-kredytowa-x-ray/
    http://www.seancarney.ca/blog/2010/10/03/how-to-disa
    ble-visa-paywave-aka-the-credit-card-teardown

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 12. Data: 2012-08-24 14:02:41
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 24 Aug 2012 04:39:40 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

    > Faktycznie, zrobienie dziurki jest za trudne dla przeciętnego
    > użytkownika mikrofalówki :>

    Zrobienie dziurki nie jest niczym trudnym.
    Zrobienie dziurki *we właściwym miejscu* już tak trywialnym zadaniem nie
    jest!
    Zwróć uwagę, że karta nie jest Twoją własnością, tylko banku, a
    sprzedawca ma obowiązek uszkodzoną kartę zatrzymać!

  • 13. Data: 2012-08-24 14:16:22
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Lisciasty napisał(a) :

    > Faktycznie, zrobienie dziurki jest za trudne dla przeciętnego
    > użytkownika mikrofalówki :>

    Noooo, w końcu taka mikrofala parę kilo waży. I nie każda ma ostre
    rogi. Bo chyba rogiem należy uderzać, żeby zrobić dziurkę?

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 14. Data: 2012-08-24 14:17:24
    Temat: Re: Jak unieszkodliwić kartę zbliżeniową? - A jak nie uszkodzic?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Q napisał(a) :
    > Troche zwiazane z watkiem:
    >
    > Mam nalepke PayPass z Alior Sync o wymiarach 4.8 x 2.8 [cm].
    > Niestety nalepka troche nie miesci sie pod klapka telefonu-
    > - byloby idealnie gdyby miala 4.8 x 2.3 [cm].
    > Da sie ja jakos przyciac? :)
    >
    > Ktos ma dostep do RTG, albo bedzie niedlugo robil
    > RTG zeba i moglby cos dla mnie zrobic? ;)

    Myślisz, że personel nie spanikuje, jak na zdjęciu zęba zobaczy
    chipa i antenkę? :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 15. Data: 2012-08-24 14:25:51
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-08-24 14:17, Zbynek Ltd. pisze:

    > Myślisz, że personel nie spanikuje, jak na zdjęciu zęba zobaczy chipa i
    > antenkę? :-D

    Niedługo wszyscy będziemy (będziecie, bo ja mam szansę nie dożyć)
    chodzić z chipem i antenką. Niech się przyzwyczaja.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. SQLwiel

  • 16. Data: 2012-08-24 14:29:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.08.2012 14:02, Chris94 pisze:

    > Zwróć uwagę, że karta nie jest Twoją własnością, tylko banku, a

    Pfff... I co z tego? Odszkodowania zażądają? ;)

    > sprzedawca ma obowiązek uszkodzoną kartę zatrzymać!

    Ona nie jest uszkodzona - to jej dostosowanie do noszenia na łańcuszku ;)

  • 17. Data: 2012-08-24 14:38:17
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 24 Aug 2012 14:29:26 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ona nie jest uszkodzona - to jej dostosowanie do noszenia na łańcuszku ;)

    W razie potrzeby właśnie takiego tłumaczenia miałem zamiar używać, ale
    byłoby ono dość mało wiarygodne, gdybym w poszukiwaniu antenki
    podziurawił kartę niczym ser szwajcarski :)

  • 18. Data: 2012-08-24 15:22:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." k17rce$238$...@n...news.atman.pl

    > Myślisz, że personel nie spanikuje, jak na zdjęciu zęba zobaczy chipa i antenkę?
    :-D

    Pomyśli o czipie, że to plomba z amalgamatu, a o antence, że to ,,retencja''. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2012-08-24 15:27:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris94" 50376c8c$0$26681$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    owa-karta-kredytowa-x-ray/
    > http://www.seancarney.ca/blog/2010/10/03/how-to-disa
    ble-visa-paywave-aka-the-credit-card-teardown

    A mają odmienną?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2012-08-24 15:27:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." k17rah$238$...@n...news.atman.pl

    > Noooo, w końcu taka mikrofala parę kilo waży.
    > I nie każda ma ostre rogi. Bo chyba rogiem
    > należy uderzać, żeby zrobić dziurkę?

    Zastawiasz mikrofalę w lombardzie, za otrzymany szmal kupujesz dziurkacz...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'