  • 11. Data: 2006-07-12 14:57:52
    Temat: Re: Jak skladac na mieszkanie
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    SK wrote on 2006-07-12 13:36:
    > W GETIN Banku 5% lokata 3-letnia o stałej stopie.
    Więc zakładaj co miesiąc nową lokatę na pewną sumę, a niech po roku czy
    dwóch wzrosną znacznie stopy %.
    Czytałeś zakładającego wątek?

    Michał M

  • 12. Data: 2006-07-12 15:28:37
    Od: "P.I.T.E.R." <p...@M...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Jul 2006 23:09:29 +0200, Sławomir Szyszło napisał(a):

    > http://www.money.pl/pieniadze/oszczedzajinwestuj/

    Jakiś czas temu przeczytałem całość tego materiału. Ciekawa lektura,
    wiele rozwiązań zastosowałem podświadomie, bo wydawało mi się, że jak
    tak zrobię, to będzie dobrze.

    --
    Pozdrawia
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant