eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak obliczyć raty + odsetki przy wcześniejszej spłacie kredytu › Jak obliczyć raty + odsetki przy wcześniejszej spłacie kredytu
  • Data: 2003-02-27 10:35:50
    Temat: Jak obliczyć raty + odsetki przy wcześniejszej spłacie kredytu
    Od: "Piotr Strycharz" <P...@B...computerplus.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    byłem wczoraj dowiedzieć się o parę szczegółów związanych z kredytem
    mieszkaniowym w KredytBanku. Jak obliczyć raty i odsetki to już wiem.
    Natomiast nie wiem jak się będą kształtowały raty i odsetki w przypadku
    wcześniejszej spłaty. Co lepsze - panienka z KB też nie wiedziała. Coś
    kręciła, że "to się da obliczyć dopiero po rozpoczęciu kredytu", potem
    mówiła, że możliwe jest skrócenie okresu kredytowania, wreszcie powiedziała,
    że część odsetkowa raty się nie zmienia, ale "można to przeliczyć i
    wnioskować o zmianę". Czy ktoś wie jak jest prawda ? A może ktoś ma taki
    kredyt w KB....

    I jeszcze przy okazji - panna mi powiedziała, że z mojej strony jest
    potrzebne wyłącznie zaświadczenie z zakładu pracy o zarobkach i mi
    obliczyła, że mam zdolność kredytową (nie mam innych kredytw, ani debetów).
    Czy to jest rownoznaczne z otrzymaniem kredytu ? Czy też są jakieś inne
    pułapki o których się dowiem nieoczekiwanie ?

    Piotr.