  • 1. Data: 2011-06-29 14:21:34
    Temat: JSW zmiana ceny a modyfikacja zlecenia
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    Zapisałem się przez Bosse, czy jeśli nie zmodyfikuję zlecenia
    (obniżenie ceny za akcje o 10 zł) zostanie mi zwrócona różnica?

    Niby z definicji limitu tak wynika, ale ponieważ pierwszy raz mi się
    zdarza żeby po złożeniu zapisu zmieniła się cena, chcę się upewnić.

  • 2. Data: 2011-06-29 14:57:02
    Temat: Re: JSW zmiana ceny a modyfikacja zlecenia
    Od: Kamikaze <m...@p...fm>

    W dniu 2011-06-29 16:21, Pr0NET pisze:
> [...]
    >
    > Niby z definicji limitu tak wynika, ale ponieważ pierwszy raz mi się
    > zdarza żeby po złożeniu zapisu zmieniła się cena, chcę się upewnić.

    Tak.

    A jak to sobie wyobrażałeś, że co się stanie z tą nadwyżką? Zassie je
    czarna dziura czy może minister Grad weźmie dla siebie :)

  • 3. Data: 2011-06-29 15:25:44
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2011-06-29 16:57, Kamikaze pisze:

    > A jak to sobie wyobrażałeś, że co się stanie z tą nadwyżką? Zassie je
    > czarna dziura czy może minister Grad weźmie dla siebie :)

    i jeszcze pazerny dom maklerski prowizje zwroci :)

    gregor