  • 11. Data: 2003-08-29 19:17:36
    Temat: Re: JAKI FUNDUSZ EMERYTALNY WYBRAĆ ??
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "avril" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:25971-1062152589@host-99.sti.net.pl...

    > Moze na rynku jakieś sie wyjątkowo sprawdzily ?

    Sprawdzą się najwcześniej za kilkanaście lat jak zaczną wypłacać jałmużnę do
    emerytury:-)

    Na emeryturę zbieraj osobiście. Oszczędzaj, na "czarną godzinę". !
    Kupuj złoto, akcje, obligacje, nieruchomości,lokuj w bankach...i sejfie.
    To będzie Twój 3 filar - najistotniejszy składnik emerytury

  • 12. Data: 2003-08-29 19:17:51
    Od: "hmm" <m...@W...onet.pl>

> [...]
    >  dotychczasowych inwestcyji. jest to bardzo proste gdyż wszystkie OFE
    > startowały z wartością jednostki sztucznie ustalona na poziomie 10 zł.
    > teraz waha się ona od 15 zł 10 gr do 18 zł 97 gr. OFE, których wartość
    > jednostki przekroczyła 18 zł to Polsat (18,97 zł), ING Nationale
    > Nederlanden (18,96 zł) i Sampo (18,58 zł). Za outsiderów mozna uznać
    > Kredyt bank (15,10 zł), Pekao (16,09 zł), Pocztylion (16,44 zł), AIG
    > (16,47 zł), Skarbiec-Emerytura (16,55 zł), Allianz (16,95 zł). Reszta to
    > średniaki, których jednostak jest warta 17-18 zł.

    Tylko nalezy pamietac ze czesc OFE rozpoczeła działalnosc z kilku miesiecznym
    opoznieniem, np OFE Kredyt Banku

  • 13. Data: 2003-08-29 22:46:30
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "avril" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Witam. Za dwa tygodnie podejmuje swoją pierwszą prace. Podobno na wybranie
    > funduszu emerytalnego mam 7 dni czasu.

    Tylko teoretycznie. Jeśli tego nie zrobisz, to potem wezwą Cię do wybrania
    funduszu, a następnie wylosują, ale potrwać to może i z pół roku.

    > W zwiazku z tym chcialam zapytac jaki
    > fundusz moglibyscie mi polecic ?

    Ja polecam ING NN, bo można wypełnić formularz zgłoszeniowy przez net, a
    potem tylko się odsyła podpisaną umowę z kserem dowodu i tyle. Z nikim nie
    trzeba się umawiać itd.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 14. Data: 2003-08-31 06:48:48
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    > Na emeryturę zbieraj osobiście. Oszczędzaj, na "czarną godzinę". !
    > Kupuj złoto, akcje, obligacje, nieruchomości,lokuj w bankach...i sejfie.

    Bankier rzekł do syna na łożu śmierci : "pieniądze to nie wszystko !
    liczą się też papiery wartościowe i dzieła sztuki "