  • 1. Data: 2002-05-19 11:48:29
    Temat: Inteligo zmiana kwoty przlewu...
    Od: "supermenn" <m...@w...pl>

    Wczoraj zleciłem przelew, ale dzisiaj chciałbym zmienić kwotę tego przelewu
    lub go anulować.
    - ale nie ma tego przelewu w przelewach oczekujących,
    - jest tylko pokazana kwota zablokoana na ten przelew w "zablokowanych
    środkach"
    Co jest nie tak, czyżby możnabyło anulować przlewy tylko telefonicznie ?
    pozdrowienia supermenn.

  • 2. Data: 2002-05-19 11:59:08
    Temat: Re: Inteligo zmiana kwoty przlewu...
    Od: "Piotr K." <r...@d...hoga.and-this-too.pl>

    "supermenn" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > środkach"
    > Co jest nie tak, czyżby możnabyło anulować przlewy tylko telefonicznie ?

    Niestety tak. Przelewy przewidziane na dzisiaj (nawet jeśli to jest sobota
    lub niedziela) mozna anulowac wyłącznie telefonicznie. Jeśli zlecasz w
    piątek przelew na poniedziałek to zlecaj go z datą poniedziałkową. W
    Inteligo nie ma wprawdzie tej wady, ktora jest w mBanku - ze potrącają ci to
    z konta i przestaje procentować, za to jest inna wada - nie mozesz tego
    anulować.
    Nigdzie nie ma pełni szczęścia.

    PiK

  • 3. Data: 2002-05-19 14:28:05
    Od: "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr K." <r...@d...hoga.and-this-too.pl> napisał w
    wiadomości news:ac842e$4vc$1@nova.kki.krakow.pl...
    > "supermenn" <m...@w...pl> wrote in message
    >
    > Nigdzie nie ma pełni szczęścia.

    ale przyznasz, że telefon na 0800, aby odwołać przelew trudno nazwać wadą,
    chyba że masz problem z dostepem do telefonu stacjonarnego ;)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-05-19 15:16:39
    Od: "supermenn" <m...@w...pl>

    Nie jest to specjalną wadą ale odwołanie tel. jednak kosztuje 0,99 gr.
    podrawiam supermenn.

  • 5. Data: 2002-05-19 18:49:52
    Od: jahckal <j...@p...onet.pl>

    Witam, w wiadomości z dnia Sun, 19 May 2002 17:16:39 +0200, od
    "supermenn" <m...@w...pl> napisano:

    >Nie jest to specjalną wadą ale odwołanie tel. jednak kosztuje 0,99 gr.
    >podrawiam supermenn.

    ??????????????????????
    a gdzie to wyczytałeś?
    jest bezpłatne
    jahckal

  • 6. Data: 2002-05-19 21:08:17
    Od: "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "supermenn" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nie jest to specjalną wadą ale odwołanie tel. jednak kosztuje 0,99 gr.
    > podrawiam supermenn.

    Chyba Ci się pomyliło ze zleceniem przelewu w ramach kont inteligo (z tego
    co pamiętam)
    Natomiast odwołanie przelewu jest całkowicie bezpłatne. Moze wprowadzą
    opłatę jeżeli udostepnią taka opcję przez WWW ale póki co jest to FREE.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2002-05-20 08:11:21
    Od: "Piotr K." <r...@d...hoga.and-this-too.pl>

    > ale przyznasz, że telefon na 0800, aby odwołać przelew trudno nazwać wadą,
    > chyba że masz problem z dostepem do telefonu stacjonarnego ;)

    Istnienia kanału telefonicznego z pewnoscią wadą nie nazwę.
    Wadą nazywam niepełną funkcjonalność kanału internetowego.
    Właśnie dlatego, że to są różne kanały i mogę mieć dostęp do jednego a do
    drugiego nie. W moim przypadku tak bywa. Jeśli korzystając z serwisu
    internetowego nie mogę odwołac własnie zleconego przelewu, ryzykuję, że
    zanim uzyskam dostęp poprzez kanał telefoniczny będzie za późno. Raz mi się
    tak zdarzyło i wprawdzie tragedii z tego nie było ale odczułem brak tej
    funkcjonalności jako wadę. Nie jest to powód do rezygnacji z banku ale do
    poczucia braku pełni szczęścia. Teraz, wiedząc o tym, jestem po prostu
    ostrożniejszy.

    PiK