  • 1. Data: 2005-11-02 11:44:19
    Temat: Inteligo vs Pko Inteligo
    Od: "dziwak" <d...@f...com>

    Które konto lepiej założyć w przypadku nowootwieranego rachunku dla
    początkującej osoby w dziedzinie bankowości elektronicznej?
    Czym one się różnią?

  • 2. Data: 2005-11-02 13:06:40
    Temat: Re: Inteligo vs Pko Inteligo
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "dziwak" <d...@f...com> napisał w wiadomości
    > Które konto lepiej założyć w przypadku nowootwieranego rachunku dla
    > początkującej osoby w dziedzinie bankowości elektronicznej?
    > Czym one się różnią?

    Nie ma konta PKO Inteligo.
    1. Mozesz zalozyc Superkonto w PKO BP (w placowce banku) a do niego
    uruchomic dostep przez internet, ktora to usluga wlasnie nazywa sie PKO
    Inteligo
    2. Mozesz zalozyc konto internetowe Inteligo obslugiwane TYLKO zdalnie - nie
    obslugujesz go w placowce (chociaz wplaty gotowkowe mozesz w placowce robic
    bezplatnie, a i wyplaty TYLKO w Agencjach tez bezplatnie).

    Lepsze bedzie to, ktore zaspokaja wiecej twoich potrzeb

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2005-11-02 13:24:24
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Slawek Kos wrote:
> [...]
    > zdalnie - nie obslugujesz go w placowce (chociaz wplaty gotowkowe
    > mozesz w placowce robic bezplatnie, a i wyplaty TYLKO w Agencjach tez

    Wypłaty nie tylko w agencjach. W placówkach też. Warunkiem jest posiadanie
    przez agencję/placówkę POSa.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 4. Data: 2005-11-02 16:08:40
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    O ile pamiętam, pko inteligo nie daje karty do zakupów przez internet.

  • 5. Data: 2005-11-02 16:42:25
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Andrzej" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > O ile pamiętam, pko inteligo nie daje karty do zakupów przez internet.

    Daje - jego standardowa VE ma taka mozliwosc.

    --
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2005-11-02 18:42:38
    Od: "AK /Drake" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Andrzej" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Daje - jego standardowa VE ma taka mozliwosc.

    Jestes pewien, bo jakoś nie widzę kodu CVV (czy jak to się nazywa) na VE
    dołączonej do Superkonta (czyt. PKO Inteligo).
    Natomiast jest takowy na karcie VE do Inteligo (bez PKO).

    Pzdr

    --
    AK Drake
    Szczecin

  • 7. Data: 2005-11-02 19:12:05
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "AK /Drake" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dołączonej do Superkonta (czyt. PKO Inteligo).
    > Natomiast jest takowy na karcie VE do Inteligo (bez PKO).

    Masz calkowita racje.
    Tylko ze PKO Inteligo to tylko usluga do Superkonta, wiec wszystkie
    wlasnosci i braki Superkonta tam wystepuja. Karta VE wydawana do Superkonta
    nie umozliwia platnosci w internecie. Ale dlaczego ty ja nazwales karta PKO
    Inteligo (czym mnie zwiodles...)?
    Jest VE do Superkonta i VE Inteligo a ty niepotrzebnie zamieszales...;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2005-11-02 23:24:13
    Od: Benny <zbkm@_usun_xxxx_interia.pl>

    dziwak wrote:
    > Które konto lepiej założyć w przypadku nowootwieranego rachunku dla
    > początkującej osoby w dziedzinie bankowości elektronicznej?
    > Czym one się różnią?

    Ofertą (porównaj np. ofertę kredytową). Zobacz tez na oprocentowanie i
    opłaty.

    Zbyszek

  • 9. Data: 2005-11-05 09:10:40
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Slawek Kos napisał(a):

    > Jest VE do Superkonta i VE Inteligo a ty niepotrzebnie zamieszales...;-)

    IMHO to niepotrzebnie zamieszało PKO BP z tym nazewnictwem. Choć to
    pewnie marketing zadziałał. :)