  • 1. Data: 2002-05-31 10:19:53
    Temat: Inteligo - przychodzące Eliksiry.
    Od: Sławomir Januszkiewicz <n...@w...spamerze.z.crocom.com.pl>

    Witam.

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów wie, o której godzinie Inteligo
    księguje przychodzące eliksiry? Wiedza na temat "o której zlecić
    aby się załapało na X sesję" też by mi sie przydała (to o wychodzących
    oczywiście).

    Nuter

  • 2. Data: 2002-05-31 10:31:48
    Temat: Re: Inteligo - przychodzące Eliksiry.
    Od: Sławomir Januszkiewicz <n...@w...spamerze.z.crocom.com.pl>

    Sławomir Januszkiewicz wrote:

> [...]
    > księguje przychodzące eliksiry? Wiedza na temat "o której zlecić
    > aby się załapało na X sesję" też by mi sie przydała (to o wychodzących

    Ok, już znalazłem. Sorki za zamieszanie.

    Nuter

  • 3. Data: 2002-05-31 10:35:44
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Sławomir Januszkiewicz <n...@w...spamerze.z.crocom.com.pl> wrote:
> [...]

    > księguje przychodzące eliksiry? Wiedza na temat "o której zlecić
    > aby się załapało na X sesję" też by mi sie przydała (to o wychodzących

    http://www.inteligo.pl/ : Pomoc->Przelewy

    pozdrawiam

    romekk

  • 4. Data: 2002-05-31 10:39:23
    Od: Sławomir Januszkiewicz <n...@w...spamerze.z.crocom.com.pl>

    Roman Kubik wrote:

    > http://www.inteligo.pl/ : Pomoc->Przelewy

    Dzięki. Znalazłem sam chwilę wcześniej :-).
    Lenistwo mnie kiedyś zabije :-(.

    Pozdrawiam

    Nuter