eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Inteligo - odpowiedzi na mejle
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 5

  • 1. Data: 2003-12-02 19:41:50
    Temat: Inteligo - odpowiedzi na mejle
    Od: "Krzysztof Zientara" <t...@o...pl>

    Czy zdarzyło się wam ostatnio uświadczyć odpowiedzi od konsultanta Inteligo
    na pytanie przesłane z formularza w dziale pomoc? Czy brak odpowiedzi
    zaczyna robić się standardem?

    --

    Pozdrawiam
    Krzysztof Zientara



  • 2. Data: 2003-12-02 20:20:35
    Temat: Re: Inteligo - odpowiedzi na mejle
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Zientara" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bqipvg$2pal$1@news.atman.pl...

    > Czy zdarzyło się wam ostatnio uświadczyć odpowiedzi od konsultanta
    Inteligo
    > na pytanie przesłane z formularza w dziale pomoc? Czy brak odpowiedzi
    > zaczyna robić się standardem?

    Powiem inaczej. Standardem zaczyna się robić opóźnienie. Nigdy brak
    odpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara


  • 3. Data: 2003-12-03 20:45:18
    Temat: Re: Inteligo - odpowiedzi na mejle
    Od: "zip" <(nospam)ziger0@poczta.onet.pl>


    > > Czy zdarzyło się wam ostatnio uświadczyć odpowiedzi od konsultanta
    > Inteligo
    > > na pytanie przesłane z formularza w dziale pomoc? Czy brak odpowiedzi
    > > zaczyna robić się standardem?
    >
    Ja dostałem odpowiedź po ok. tygodniu.
    Juz nawet zapomnialem ze o cos sie pytalem :)



  • 4. Data: 2003-12-10 15:09:12
    Temat: Re: Inteligo - odpowiedzi na mejle
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    > > > Czy zdarzyło się wam ostatnio uświadczyć odpowiedzi od
    konsultanta
    > > Inteligo
    > > > na pytanie przesłane z formularza w dziale pomoc? Czy brak
    odpowiedzi
    > > > zaczyna robić się standardem?
    > >
    > Ja dostałem odpowiedź po ok. tygodniu.
    > Juz nawet zapomnialem ze o cos sie pytalem :)
    >

    Ja po dwóch! Ale kulturalnie zacytowali moje pytanie. I rzeczywiście -
    bez tego odpowiedź pasowałaby do wielu pytań "Proszę skontaktować się
    z konsultantem, operacje będzie można przeprowadzić telefonicznie"!

    Grzexs


  • 5. Data: 2003-12-12 14:48:18
    Temat: Re: Inteligo - odpowiedzi na mejle
    Od: "Kamil Jjońca(newsy)" <k...@p...onet.pl>

    Grzexs wrote:
    [...]

    > Ja po dwóch! Ale kulturalnie zacytowali moje pytanie. I rzeczywiście -
    > bez tego odpowiedź pasowałaby do wielu pytań "Proszę skontaktować się
    > z konsultantem, operacje będzie można przeprowadzić telefonicznie"!
    >

    Mi też odpisali po tygodniu, na 2 zapytania hurtem.
    Jedno dotyczyło PZ a drugie wydruku formularza przelewu/wplaty na konto
    (czy nie dałoby się bez poddruku)

    KJ

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1