  • 31. Data: 2020-05-31 20:55:32
    Temat: Re: Idealna zawrotność
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > ciagle tak samo - teraz czas na raport roczny.

    Już maj, a właściwie czerwiec, a Idea ciągle pływa... DLACZEGO???

    --
    Grzexs

  • 32. Data: 2020-06-01 01:44:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 31 May 2020 20:55:32 +0200, Grzexs napisał(a):

    > Już maj, a właściwie czerwiec, a Idea ciągle pływa... DLACZEGO???

    Wybory :-)
    I moze kryzys wirusowy, lepiej g* nie tykac.

    Pojawil sie raport roczny - 37 mln strat i 155 mln kapitalow
    wlasnych, przy wymaganych z 10x wiekszych.

    Sa juz wyniki z I kw - zysk 1.6mln. W tym tempie dlugo beda uciekac
    spod noza :-(
    I trudno powiedziec - epidemia polepszy im sytuacje, czy pogorszy.

    Prezesa nie ma, jeden z wiceprezesow zrezygnowal po 2 tygodniach.

    J.

  • 33. Data: 2020-06-01 11:54:38
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

> [...]
    > I trudno powiedziec - epidemia polepszy im sytuacje, czy pogorszy.
    >
    > Prezesa nie ma, jeden z wiceprezesow zrezygnowal po 2 tygodniach.

    Czy więc uznasz swoje przewidywania za błędne?

    --
    Grzexs

  • 34. Data: 2020-06-01 12:55:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzexs" napisał w wiadomości grup

    >Czy więc uznasz swoje przewidywania za błędne?

    Na razie ciagle Idea jest na krawedzi przepasci.
    Nie ma kapitalow wlasnych wymaganych przez przepisy polskie, unijne i
    w zasadzie nadaje sie do natychmiastowej przymusowej restrukturyzacji.

    I malutkie te kapitaly, wiec w kazdej chwili grozi, ze zarzad bedzie
    musial sam oglosic bankructwo.
    Czego akurat chyba nikt nie chce, bo BFG bedzie musial wyskoczyc z
    kasy.

    Jedno trzeba jej przyznac - najwyrazniej udalo jej sie zbilansowac
    kase, bo juz nie kusi duzymi odsetkami.

    Trudno powiedziec, jak obecna sytuacja wplynie - czy zyskaja dostep do
    tanich pieniedzy z NBP i zarobia, czy chocby glupie opoznienia w
    splatach zaowocuja koniecznoscia przekwalifikowania kredytow i
    obnizeniem wartosci aktywow - a bufora nie maja.

    W dodatku bija w nia ze wszystkich stron - UOKIK, frankowicze, stare
    prowizje ...

    A decyzja jak pisalem - polityczna. Zechce PiS ja upanstwowic, albo
    nie zechce - tego nie wie nikt, moze z wyjatkiem Prezesa :-)
    Dogada sie Czarnecki, albo nie dogada :-)

    Przed wyborami taka decyzja moze zaszkodzic, a wybory kiedy beda ?
    Na razie cwierkaja, ze 28.06.
    Potem druga tura, i w sam raz bedzie raport polroczny ...

    J.