  • 1. Data: 2005-01-20 13:47:27
    Temat: ISO 9001:2000 dla Inteligo
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Inteligo Financial Services S.A. jest pierwszą instytucją finansową na
    polskim rynku, która otrzymała certyfikat zgodności z normą ISO 9001:2000
    dla całego systemu zarządzania jakością.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,8465

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-01-20 14:13:15
    Temat: Re: ISO 9001:2000 dla Inteligo
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Michał 'Amra' Macierzyński* wrote in <news:csocr5$nmr$1@news.onet.pl>
    :

> [...]
    > polskim rynku, która otrzymała certyfikat zgodności z normą ISO 9001:2000
    > dla całego systemu zarządzania jakością.

    ISO - konsultanci wdrażający sie uśmiechają, a cała reszta pracowników
    zaczyna płakać.

    żart (nie do końca)

    --
    Jesteś zazdrosny bo głosy mówią tylko do mnie.