  • 1. Data: 2005-01-20 14:10:50
    Temat: MilleSMS - ocena z poleca.prnews.pl (5*)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Werdykt:
    Usługa nie tylko polecana, ale wręcz zalecana dla wszystkich klientów
    Banku. Duża możliwość samodzielnej konfiguracji ustawień znacząco zwiększa
    bezpieczeństwo korzystania z kart płatniczych i bankowości internetowej.
    Niewątpliwą zaletą jest on-linowość przy operacjach dokonywanych kartami
    płatniczymi. Jak na razie MilleSMS działa idealnie, a jego cena nie jest
    zaporowa (np. w ING jeden SMS kosztuje aż 50 groszy!). Z tego też względu
    usługa dostaje komplet gwiazdek i naszą rekomendację. Jest to również
    obecnie bardzo ciekawa alternatywa dla osób preferujących "marmurki", a
    którym brakowało powiadomień znanych z Inteligo.

    A caly opis, zalety i wady:
    http://poleca.prnews.pl/index.php/display,8467

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-01-26 00:05:55
    Temat: Re: MilleSMS - ocena z poleca.prnews.pl (5*)
    Od: " Kay" <z...@W...gazeta.pl>

    Naprawde baaardzo fajna usluga.

    Prosto sie ja aktywuje - dziala super szybko. Mnie osobiscie najbardziej
    podoba sie elastycznosc - zeby nie zwariowac od smsow po kazdej transakcji
    mozna sobie wprowadzic limity operacji od ktorych bank wysyla smsy np.
    transakcje karta od 100 zł a przelewy wychodzace 50 zł. Zeby jakis zlosliwiec
    nie zapychal mi skrzynki smsami o jednogroszowych przelewach przychodzacych
    tam mozna sobie dac limit duzo wiekszy.

    Usluga bardzo OK!

    Ciekawe czym millebankowcy zaskocza nas nastepnym razem...

    Pozdro

    K.

  • 3. Data: 2005-01-26 09:55:11
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Kay napisał:

    > Usluga bardzo OK!
    >
    > Ciekawe czym millebankowcy zaskocza nas nastepnym razem...

    Teraz czas na powiadomienia emailem.

    Bartol

  • 4. Data: 2005-01-26 09:59:04
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    Bartol Partol wrote:

    > Teraz czas na powiadomienia emailem.
    >
    > Bartol

    z opcją 'treść w xml' :)

    --
    rufio.pzdr();

  • 5. Data: 2005-01-29 02:03:26
    Od: "ZyLTan" <z...@W...gazeta.pl>

    Wczoraj sobie ukatywnilem te mielesemesy - moge sie podpisac pod
    stwierdzeniami kolegi z prnews - zwlaszcza podoba mi sie duza swoboda z jaka
    moge definiowac o jakich zdarzeniach mam byc powiadamiany... BTW: jakie inne
    banki to oferuja z podobna elastycznoscia? Slyszalem ze podobne uslugi sa w:
    - Inteligo - tam mozna miec albo o wszystkich transakcjach albo w ogole
    - ING - ???
    - BZWBK - tam mozna sie zapisywac na pakiety smsow (ale sie stanie jak sie
    skonczy pakiet a mi ukradna karte? wtedy akurat nie dostane smsa ;-)) - ale
    czy mozna definiowac je sobie tak elastycznie jak w Millenecie?
    - BPH - ???

    No wlasnie i czy taka usluga jest gdzies jeszcze?

    Zyltan

  • 6. Data: 2005-01-29 12:03:01
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > - BPH - ???

    W BPH podzielone na 4 kategorie:
    1. systemowe
    - o logowaniu do systemu,
    2. dot rachunków bieżących
    - o bieżącym saldzie rachunku,
    - odrzuceniu przelewu,
    - przekroczeniu dostępnego salda,
    - przekroczeniu określonej kwoty salda (powyżej i poniżej wybranej
    wartości),
    - realizacji przelewu,
    - wpływie na rachunek powyżej zdefiniowanej kwoty,
    - zmianie salda rachunku
    3 dot rachunków kredytowych
    - bieżącym saldzie rachunku,
    - powiadomienie o terminie spłaty raty na xxx dni wczesniej
    - wpływie na rachunek powyżej zdefiniowanej kwoty
    wypływie z rachunku powyżej zdefiniowanej kwoty
    4 dot rachunków depozytowych /lokat/
    - o odnowieniu lokaty na xxx dni wczesniej
    - o wygaśnięciu lokaty na xxx dni wczesniej

    Korzystam jedynie z informacji o zalogowaniu. Niestety ciągle jeszcze nie ma
    100% /ani nawet 99%/ pewności że dojdzie niezwłocznie . Na ogół przychodzi
    praktycznie równo z wejsciem do systemu ale zdarzyły sie też dwukrotnie
    dość znaczne opóźnienia. Nie wiem z czego wynikały, telefon w idei

    pozd
    as

  • 7. Data: 2005-01-30 11:17:59
    Od: " Kay" <z...@W...gazeta.pl>

    To jeszcze jak ktos by napisal jak powiadomienia SMS wygladaja w ING BSK to
    mielibysmy caly przeglad rynku...

    Pozdrawiam

    K.

  • 8. Data: 2005-01-30 16:26:27
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    ZyLTan napisał(a):

    > No wlasnie i czy taka usluga jest gdzies jeszcze?

    Integrum BGŻ. Zarówno maile, jak i SMSy. Ale nie ma opcji "po każdej
    transakcji". Można dowiedzieć się np. o uznaniu lub obciążeniu powyzej
    zdefiniowanego progu, o niewykonanej operacji itp. Z tym, że "alarm" (bo
    tak się nazywa) jest uruchamiany co najwyżej 3 razy dziennie
    (przeglądając "wstecz" historię rachunku z jednego dnia i generując
    powiadomienie). Oczywiście brak informacji o powstaniu blokady po użyciu
    karty.

    SMSy są płatne (nie pamiętam jak dużo). Usługa raczej uboga i mało
    przydatna. Ale jest ;-)

    --
    Marek

  • 9. Data: 2005-01-30 22:27:47
    Od: " Kay" <z...@W...gazeta.pl>

    > SMSy są płatne (nie pamiętam jak dużo). Usługa raczej uboga i mało
    > przydatna. Ale jest ;-)

    Ale masz jeszcze konto w Millennium, ING czy Inteligo? Czy mozesz powiedziec
    gdzie jest lepiej i fajniej wedlug ciebie?

    Pozdro

    K.