  • Data: 2003-04-08 15:31:01
    Temat: INTELIGO i Euronet .... ehhhhh
    Od: "g a v r o n" <i...@H...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Heja,

    Czy niepotrzebnie się zdenerwowałem?

    1. Zmiana tabeli opłat i prowizji 12 marzec
    2. 1 kwiecień dostaję maila z wyciągami i dowiaduję się o zmianach i że za
    operacje bankomatowe będzie pobierana prowizja.

    W międzyczasie nie odwiedzałem strony ale codziennie sprawdzałem pocztę. W
    tym samym międzyczasie skorzystałem ze 3 razy z bankomatów Euronetu za co
    zdarli mi po 4.5 zł opłaty!

    Kwota 14 zł w sumie niewielka. Ale to za okropna arogancja. W regulaminie
    jest faktycznie że z tymi opłatami mogą zrobić co chcą ale powinni mnie o
    tym chociaż powiadomić. Gdybym miał pecha mógłbym wybierać w ten sposób kasę
    jeszcze kilka razy ....

    Dotychczas chwaliłem sobie konto w INTELIGO (no może oprócz zdzierstwa na
    przelewach do US i ZUS). Teraz zastanawiam się nad zmianą banku
    internetowego. Bo skoro potrafią taki numer zrobić to czego mogę się jeszcze
    spodziewać?

    W regulaminie piszą też coś takiego:

    "Zmiana wysokości stawek opłat i prowizji może być dokonana przez Bank
    jednostronnie. Klient, który nie akceptuje nowej wysokości stawek opłat i
    prowizji, może dokonać wypowiedzenia Umowy. "

    Tylko jak mogłem to zaakceptować bądź też nie skoro o tym nie wiedziałem?
    Gdzie jakakolwiek chęć poinformowania mnie (nie mówię nawet o należytej
    staranności).

    dalej piszą tak:

    "Bank zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do Ogólnych warunków,
    wysyłając do swoich Klientów informację o dokonanych zmianach. Bank może
    przesłać zmiany do Ogólnych warunków wraz z wyciągiem z Konta.

    Zawiadomienie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od daty wysłania na
    ostatni podany przez Klienta adres email lub adres do korespondencji.
    [...]
    W przypadku, gdy Klient nie akceptuje wprowadzonych zmian do Ogólnych
    warunków, ma on prawo odstąpienia od Umowy, informując o tym Bank w formie
    pisemnej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o zmianie
    Ogólnych warunków. Jeżeli Klient nie prześle pisemnego wniosku o zamknięcie
    Konta Inteligo w podanym powyżej terminie, Bank przyjmuje, że Klient
    zaakceptował dokonane zmiany Ogólnych warunków. "

    Zobaczcie co piszą, INTELIGO łaskawie MOŻE przesłać informację o zmianach i
    to tylko wraz z wyciągiem z konta (dlaczego?). To jakieś buractwo którego ni
    w ząb nie rozumiem.

    Tyle że szkoda już się stała! Czy jak teraz wyślę że nie akceptuję tych
    warunków i mają mi oddać pieniądze za nieumyślne korzystanie w Euronetu to
    ich to chociaż wzruszy ? Jeszcze się zastanawiam , ale pewnie powiem im bye
    bye ...

    A z Euronetu nie wezmę już ani złotówki bo na paragonie z bankomatu nie
    napisali że ciągną jakąkolwiek prowizję.

    Eh.....

    Pozdrawiam serdecznie.

    Tomek (g a v r o n)