  • Data: 2003-04-09 14:27:10
    Temat: Re: INTELIGO i Euronet .... ehhhhh
    Od: "g a v r o n" <i...@H...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TomekD" <t...@p...onet.pl> napisał w
    > Oj, to może nie być najlepszy pomysł !
    > Od ponad 2 lat korzystam z duetu rachunek firmowy+prywatny w Telepeako24 i
    > jeszcze niedawno bym polecał dla określonych zastosowań.
    > Od 4-6 miesięcy dostęp do serwisu Telepeako24 przypomina totka. Jak jest
    OK

    Hmmm ... to nie jest zbyt dobra wiadomość. Na szczęście częstotliwość z jaką
    używam konta internetowego jest tak znikoma, że pewnie to mi nie będzie
    przeszkadzać za mocno. Swoją drogą INTELIGO ani razu nie zawiodło mnie pod
    tym względem (mam konto od sierpnia2002). Dla mnie ważniejsze są parametry
    po stronie stałych kosztów użytkowania niż po stronie niezawodności :)))

    Pozdrawiam

    g a v r o n