  • Data: 2003-05-22 08:08:37
    Temat: ING -nieczynny bankomat - nowy pomysl na "biznes"
    Od: "Marcin" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chodzi o wyplate gotowki z kasy, gdy bankomat jest nieczynny.

    Nie wiem jak jest w innych bankach, ale w ing od poczatku bylo tak, ze jak
    bankomat byl nieczynny, to wyplata gotowki w kasie za darmo - co wydaje mi
    sie logiczne.

    UWAGA od polowy kwietnia WYPLATA z kasy banku KOSZTUJE 4 pln, bez wzgledu na
    to czy bankomat jest czynny, czy nie.
    "zarzadzenie z gory"

    oczywiscie w momencie wyplaty panienka powiedziala ze prowizji nie bedzie!

    pozdrawiam,
    Marcin