eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › ING i ich durne procedury [stali klienci]
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 14

  • 11. Data: 2007-08-08 18:31:34
    Temat: Re: ING i ich durne procedury [stali klienci]
    Od: "daro" <t...@o...pl>

    > Na podstawie wplywow na rachunek z umowy o prace?

    Tak.


  • 12. Data: 2007-08-08 18:45:53
    Temat: Re: ING i ich durne procedury [stali klienci]
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>

    Mithos napisał(a):
    >
    > Niestety : wiekszosc bankow w PL olewa swoich stalych klientow. Mnie
    > olal Multibank. Dlatego tez ogranicze konto do mBanku oraz Citi. Obydwa
    > bede mial darmowe, a ich funkcjonalnosc zapewnie prkatycznie wszystko
    > czego potrzebuje.
    >
    > Przynajmniej nie bede musial placic za kiepska obsluge i traktowanie jak
    > intruza.
    >
    >

    Nie tylko banki :-)

    Trynd i pranie mózgu na wewnętrznych szkoleniach są takie,
    żeby POZYSKAĆ klienta. I to jest mierzalne. I jak językiem minionej
    epoki "następuje dynamiczny wzrost" to jest dobrze.

    Marketoidom znana jest duża bezwładność obiektu klient. Jak coś go
    bardzo nie w k... to zostanie bo to najmniejszy wydatek energii.

    A działania które w efekcie zatrzymały klienta są trudno mierzalne i nie
    można na koniec miesiąca/kwartału gdy dzielą premie pokazać ładnych
    wykresów.

    I nie mam na myśli tutaj tej durnej ankiety przy rezygnacji z usługi ;-)

    Ja jestem pamiętliwym klientem. Jak jakiś bank olewał mnie gdy ja czegoś
    od nich chciałem jako student to teraz ja takie banki olewam.
    Wiem, że decyzji nie powinno podejmować się pod wpływem emocji
    ale czasem nie da się inaczej.

    Rafał


  • 13. Data: 2007-08-08 18:58:46
    Temat: Re: ING i ich durne procedury [stali klienci]
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>


    >
    > Ja jestem pamiętliwym klientem. Jak jakiś bank olewał mnie gdy ja czegoś
    > od nich chciałem jako student to teraz ja takie banki olewam.
    > Wiem, że decyzji nie powinno podejmować się pod wpływem emocji
    > ale czasem nie da się inaczej.
    >
    > Rafał

    Też tak kiedyś chciałem się "pomścić" na kilku bankach, ale ze względu
    na atrakcyjną ofertę postanowiłem zachowywać się bardziej
    interesownie, to znaczy wykorzystać promocję i zrezygnować z produktu.


  • 14. Data: 2007-08-13 11:11:52
    Temat: Re: ING i ich durne procedury [stali klienci]
    Od: Taryk Abu-Hassan <o...@g...pl>

    On 2007-08-08 20:31:34 +0200, "daro" <t...@o...pl> said:

    >> Na podstawie wplywow na rachunek z umowy o prace?
    >
    > Tak.

    A kiedy to mialo miejsce? Bo ponoc do 5 lat musisz im przyniesc
    papierow sto. Umowy o prace itp.
    --
    Taryk
    Safety note: Don't put all your enriched uranium hexafluoride in one bucket.
    Use at least two or three buckets and keep them in separate corners of
    the room. This will prevent the premature build-up of a critical mass.

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1