  • 1. Data: 2007-08-07 14:59:58
    Temat: KK Millennium - 25 sierpnia to sobota :-))
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Pozwalam sobie przypomnieć koleżeństwu, że w sierpniu 25 dzień miesiąca
    przypada na sobotę. :-)

    Co oczywiście jak zwykle nie przeszkadzało bankowi w wystawieniu
    wyciągów płatnych do 25go... Bo po co iść klientom na rękę i przesunąć
    termin na poniedziałek, to by było takie banalne i nudne... ;-)

  • 2. Data: 2007-08-07 15:02:57
    Temat: Re: KK Millennium - 25 sierpnia to sobota :-))
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w wiadomości
> [...]
    > płatnych do 25go... Bo po co iść klientom na rękę i przesunąć termin na
    > poniedziałek, to by było takie banalne i nudne... ;-)

    I co - spłacasz w piątek czy czekasz do poniedziałku?

    marekz

  • 3. Data: 2007-08-07 15:11:21
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 07 Aug 2007 16:59:58 +0200,
    osoba podpisana: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
    napisała:
    > Pozwalam sobie przypomnieć koleżeństwu, że w sierpniu 25 dzień miesiąca
    > przypada na sobotę. :-)

    A dziękuję.

    > termin na poniedziałek, to by było takie banalne i nudne... ;-)
    jak dla mnie mogliby nawet na piątek ustawiać, ale ... DKN nie w sobotę.

    KJ

    Anyone can make an omelet with eggs. The trick is to make one with none.

  • 4. Data: 2007-08-07 15:13:08
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    MarekZ napisał(a):

    > I co - spłacasz w piątek czy czekasz do poniedziałku?

    Zlecam na piątek - teoretycznie zgodnie z jakąś tam interpretacją KC
    zapisu "gdy termin przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, termin
    jest przesuwany na najbliższy dzień roboczy", sobota nie jest dniem
    ustawowo wolnym od pracy. Zatem to problem klienta - wszak może sobie
    konto w Millennium założyć, albo w oddziale w sobotę spłacić. ;-)

    Miło z ich strony, że chociaż za tak opóźnioną spłatę i tak nie
    naliczają żadnych opłat/prowizji/odsetek i karta nadal prowadzona jest
    "poprawnie" (sprawdzone - termin spłaty 24.02.2007 (sobota) - spłata
    26.02.2007 (poniedziałek)). Tylko, że skoro i tak bank traktuje tak
    opóźnioną spłatę za terminową, to chyba nic by się nikomu nie stało,
    gdyby termin z soboty został po prostu przesunięty na poniedziałek... No
    ale mówię - to trzeba pomyśleć i chcieć...

  • 5. Data: 2007-08-07 16:01:26
    Od: "Slavekk " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w wiadomości
    > Pozwalam sobie przypomnieć koleżeństwu, że w sierpniu 25 dzień
    > miesiąca przypada na sobotę. :-)

    a czemu mi nie przypomniales, ze 5 sierpnia była niedziela? ;-)
    GE tak sobie zazyczyl splaty KK Makro
    Musialem na 3. zmienic przelew.

> [...]
    > wyciągów płatnych do 25go... Bo po co iść klientom na rękę i
    > przesunąć termin na poniedziałek, to by było takie banalne i

    To nie jest kwestia nudy tylko umowy. Bank sie zobowiazal do max
    56-dniowego okresu bezodsetkowego i sie wywiazuje. A wiecej nie
    obiecywal i slowa dotrzymuje...;-)

    Slawek

  • 6. Data: 2007-08-07 16:02:12
    Od: "Slavekk " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    > jak dla mnie mogliby nawet na piątek ustawiać, ale ... DKN nie w

    A dla mnie lepiej na sobote.
    Lokata mi sie wlasnie konczy w sobote.
    Nie chce na piatek.

    Slawek

  • 7. Data: 2007-08-07 17:03:21
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Slavekk napisał(a):

    > a czemu mi nie przypomniales, ze 5 sierpnia była niedziela? ;-)
    > GE tak sobie zazyczyl splaty KK Makro
    > Musialem na 3. zmienic przelew.

    Przecież niedziela to dzień ustawowo wolny od pracy => termin jest
    przesuwany na poniedziałek na podstawie KC.

  • 8. Data: 2007-08-07 17:09:02
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 07 Aug 2007 19:03:21 +0200,
    napisała:

    > Przecież niedziela to dzień ustawowo wolny od pracy => termin jest
    > przesuwany na poniedziałek na podstawie KC.

    Chyba, że w regulaminie jest, "jeśli dzień na wyciągu przypada na
    niedzielę, pieniądze muszą wpłynąć w ostatni dzień roboczy przed tym
    dniem"
    KJ

    FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,
    and grows in every computer.
    -- A.J. Perlis

  • 9. Data: 2007-08-08 00:47:39
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Chyba, że w regulaminie jest, "jeśli dzień na wyciągu przypada na
    > niedzielę, pieniądze muszą wpłynąć w ostatni dzień roboczy przed tym
    > dniem"

    A od kiedy to regulamin ma większą moc niż ustawa?

  • 10. Data: 2007-08-08 04:32:17
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 8 Aug 2007 02:47:39 +0200,
    osoba podpisana: Marcin Wasilewski <j...@a...pl>
    napisała:

    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A od kiedy to regulamin ma większą moc niż ustawa?

    Czy przeczytałeś to co napisałem ? W tym momencie termin został tak
    naprawdę ustalony na *piątek*" KC ma sie do tego nijak.

    KJ

    "We all know Linux is great...it does infinite loop
    in 5 seconds." (Linus Torvalds)