  • 1. Data: 2005-11-01 19:57:46
    Temat: [ING] ekarta pP
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Próbował ktoś nią zapłacić ? Ja próbowalem i dostałem "odmowę wystawcy".
    inna karta przeszła bez problemu. W ING w blokadach nic nie ma.

    KJ

    EMACS = Emacs Manuals Are Cryptic and Surreal

  • 2. Data: 2005-11-01 20:06:05
    Temat: Re: [ING] ekarta pP
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Próbował ktoś nią zapłacić ? Ja próbowalem i dostałem "odmowę wystawcy".
    > inna karta przeszła bez problemu. W ING w blokadach nic nie ma.

    Bez problemu dodałem ją do PayPala w piątek, a wczoraj przyszło rozliczenie
    transakcji, a więc konto już zweryfikowałem. Skoro dało się zrealizować
    transakcję na 1.5 euro, to przypuszczam, że i na większą kwotę się da.

    --
    chairon

  • 3. Data: 2005-11-01 20:10:26
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    > Próbował ktoś nią zapłacić ? Ja próbowalem i dostałem "odmowę wystawcy".
    > inna karta przeszła bez problemu. W ING w blokadach nic nie ma.
    >
    > KJ

    Niestety, ale mialem podobne problemy.
    Najpierw nie moglem zaplacic w sklepie (dwukrotna proba i odmowa,
    poszlo maestro ing), pozniej probowalem zaplacic w necie i tez byla odmowa.
    Po wymianie mailowej z bankiem i wizycie w oddziale nikt nie mial pojecia
    dlaczego nie dziala (wogole nie widzieli w systemie, zeby jakies proby
    transakcji byly).
    Ale dzisiaj mi sie udalo zrobic zakup w necie, jutro sprawdze w sklepie....

  • 4. Data: 2005-11-01 20:23:46
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Próbował ktoś nią zapłacić ? Ja próbowalem i dostałem "odmowę wystawcy".
    > inna karta przeszła bez problemu. W ING w blokadach nic nie ma.

    Właśnie wykonałem dwa testy. Wysłałem poprzez PayPal 2 euro na inny swój
    e-mail i transakcja została wykonana pomyślnie. Próba wysłania większej
    kwoty aniżeli saldo konta karty kończy się niepowodzeniem i wyświetlany jest
    ten komunikat:

    This payment cannot be completed because your credit card has been denied by
    your credit card issuer. For details on why your card was denied, please
    contact your credit card issuer's customer service department. You may want
    to try using a different credit card or choose eCheck instead. To do this,
    please click the More Payment Options link.

    Wygląda więc na to, że przynajmniej jeśli o PayPal chodzi, to karta działa
    poprawnie. W blokadach rachunku karty nic nie ma, ale saldo konta się
    zmniejszyło i przypuszczam, że wszystkie informacje pojawią się dopiero
    jutro, kiedy system bankowy będzie on-line. Jak na razie, to wydaje mi się,
    że karta działa, a jak będzie dalej to się okaże. Zresztą ja ją tylko do
    PayPala chciałem i jak na razie nie mam zastrzeżeń.

    --
    chairon

  • 5. Data: 2005-11-01 20:41:34
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    pit. napisał(a):

    > Niestety, ale mialem podobne problemy.
    > Najpierw nie moglem zaplacic w sklepie (dwukrotna proba i odmowa,

    A może powodem był brak wystarczających środków na koncie karty?

    > poszlo maestro ing), pozniej probowalem zaplacic w necie i tez byla
    > odmowa.

    Czy ta Maestro to Visa Electron? Bo kiedyś na tej grupie pytałem czy kartą
    Maestro z ING można płacić w sieci i uzyskałem odpowiedź negatywną. Co to
    dokładnie jest za karta?

    --
    chairon

  • 6. Data: 2005-11-01 20:49:03
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    chairon napisał(a):

    > Czy ta Maestro to Visa Electron?

    Słucham?

  • 7. Data: 2005-11-01 20:55:48
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Słucham?

    Źle się wyraziłem, ale jestem trochę niewyspany :) Z tego co się orientuję,
    to do rachunku ROR można sobie wybrać kartę Visa Electron lub Maestro. Ja
    mam Visa Electron, a że poczułem potrzebę kupienia czegoś od czasu do czasu
    za granicą, to na tej grupie kiedyś zapytałem czy kartą Maestro wydawaną
    przez ING można płacić w sieci i otrzymałem odpowiedź, że nie. Teraz
    natomiast pit. twierdzi, że płacił tą właśnie kartą, więc co jest grane. Oto
    link do wątku, w którym o to pytałem http://tinyurl.com/8nn8j

    --
    chairon

  • 8. Data: 2005-11-01 21:24:23
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    chairon napisał(a):

    > Źle się wyraziłem, ale jestem trochę niewyspany :)

    Źle to mało powiedziane w tym wypadku. :-)

> [...]
    > przez ING można płacić w sieci i otrzymałem odpowiedź, że nie. Teraz
    > natomiast pit. twierdzi, że płacił tą właśnie kartą, więc co jest grane. Oto

    A skąd założenie, że to był sklep wirtualny?

  • 9. Data: 2005-11-01 21:34:44
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > A skąd założenie, że to był sklep wirtualny?

    Chyba stąd, że jak kupowałem eKartę, to mnie uprzedzali, że ze względu na
    jej nietypowy kształt niektórzy sprzedawcy mogą potraktować to jako żart i
    nie zezwolą na zapłatę przy pomocy "tego czegoś". Przyznaję szczerze, że
    kształt jest rzeczywiście ciekawy, a że temat dotyczył eKarty, która z
    założenia jest przeznaczona do płatności wirtualnych, bo normalne można
    zrealizować przy pomocy innych kart, to założyłem, że w tym wątku pytającym
    chodzi o transakcje wirtualne. Być może założenie błędne, ale tak właśnie to
    zrozumiałem :)

    --
    chairon