  • Data: 2002-02-19 16:49:31
    Temat: ING BSK Maestro pre-paid
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Nie chce mi się dokładnie szukać, ale ktoś mówił, że kupując Maestro
    pre-paid w ING, trzeba podpisać umowę.

    Dziś kupowałem w Rudzie Śląskiej, nigdy nie byłem klinetem ING BSK i jedyne,
    co podpisałem, to potwiierdzenei odbioru karty, żadnej umowy i nic takiego,
    nawet się spytałem specjalnie co z umową, kobietka poszła się spytać,
    przyszła i powiedziała, że jedynie skseruje sobie dowód osobisty i nic
    więcej, żadnej umowy nie trzeba...

    Za to głupoty gada informacja 0800656666 - jeśli czyta to ktoś z ING BSK, to
    sugeruję przeszkolenie ludzi na ten temat. Infolinka upierała się, że karta
    ważna jest dwa lata, że później jest wznawiana, i że ma ją tylko kilka
    oddziałów w Polsce [te z ich www]. W rzeczywistości ma ją dużo więcej
    oddziałów...

    Powiedzcie mi jedno - mam numer rachunku karty.
    A co z numerem rozliczeniowym banku? Przelewać na numer rozliczeniowy
    oddziału, w którym kupiłem kartę? Tak mi sugerowała kobitka, ale troszkę
    mnie to dziwi...

    I jak wygląda z odmiejscowieniem - czy jedynie mogą mnie obsłużyć w moim
    macierzystym oddziale, czy w każdym ING BSK?

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl