  • 1. Data: 2002-07-10 09:39:56
    Temat: [ ING BSK ] Jaki IBAN lub BIC ???
    Od: "Gaber" <p...@s...pl>

    Witam,
    czy ktos orientuje sie czy Bank Slaski posiada:
    IBAN (International Bank Account Number) lub BIC (Bank Idenifier Code) ???
    Te numerki sa mi potrzebne do realizacji przelewowow Niemcy-Polska.
    Jesli ktos zna te numery to bardzo prosze o podanie
    Szacuneczek
    Michal Gabrys
    pl.misc.samochody

  • 2. Data: 2002-07-10 09:49:20
    Temat: Re: [ ING BSK ] Jaki IBAN lub BIC ???
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > IBAN (International Bank Account Number)
    PL+26 cyfrowy numer rachunku (NRB)

    Jacek

  • 3. Data: 2002-07-10 09:50:51
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > PL+26 cyfrowy numer rachunku (NRB)

    ...i jeszcze link (w sieci jest tego więcej):
    http://www.ebanki.pl/zasoby/nrb.html

    Jacek

  • 4. Data: 2002-07-10 10:02:36
    Od: "Gaber" <p...@s...pl>

    > ...i jeszcze link (w sieci jest tego więcej):
    > http://www.ebanki.pl/zasoby/nrb.html
    >
    > Jacek

    Dzieki za pomoc
    Michal

  • 5. Data: 2002-07-10 11:06:13
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    potrzebny Ci adres SWIFT a nie numer IBAN
    szczegoly poszly na priv.

    radek