  • 1. Data: 2008-03-06 20:27:24
    Temat: Hipoteczny przy d.g.
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Bank proponuje 1,75% marży + LIBOR 6M + 0,1% opłaty administracyjnej + ubezpieczenie
    nieruchomości (wychodzi 0,048%),
    ale szczęśliwie brak ubezpieczenia na zycie, niskie LTV około 30%, kredyt 0,3 Mzł
    W którym banku jeszcze warto szukać niższej marży CHF (dla dochodu z d.g. - nie ma
    sensu porównywac z etatowcami) ?
    THX

  • 2. Data: 2008-03-06 21:58:47
    Temat: Re: Hipoteczny przy d.g.
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Bank proponuje 1,75% marży + LIBOR 6M + 0,1% opłaty administracyjnej +
    > ubezpieczenie nieruchomości (wychodzi 0,048%

    Brzmi jak BPH BH :)

    Thomas

  • 3. Data: 2008-03-07 09:26:23
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

> [...]
    > W którym banku jeszcze warto szukać niższej marży CHF (dla dochodu z
    > d.g. - nie ma sensu porównywac z etatowcami) ?

    ja dla dochodu z DG dostalem 1,3% + LIBOR 3M + ubezpieczenie nieruchomosci,
    wklad wlasny ok 12%,
    to w mBanku

    pzdr
    tomek

  • 4. Data: 2008-03-07 09:38:08
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Na pity, czy na oswiadczenia?
    THX

    -----

  • 5. Data: 2008-03-07 10:46:25
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

> [...]
    > W którym banku jeszcze warto szukać niższej marży CHF (dla dochodu z
    > d.g. - nie ma sensu porównywac z etatowcami) ?

    http://finanse.netwaluta.pl/mbank/kredyt_firm.html - hipoteczny kredyt dla
    firm w mBanku.

  • 6. Data: 2008-03-07 10:50:58
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Znasz może konkretny przypadek udzielenia przez nich na nieco lepszych warunkach?
    THX

    -----

  • 7. Data: 2008-03-07 10:52:44
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jaka jest realna marża w CHF ?
    THX

    -----

  • 8. Data: 2008-03-07 17:28:38
    Od: "Krzysztof Ziółkowski" <t...@N...gazeta.pl>

    Jesli masz zdolnosc kredytowa, to przy LTV ponizej 30% w Millennium
    dostaniesz marze 0,5%.
    W GE Money 0,33% (pomijam inne dodatkowe koszty).

  • 9. Data: 2008-03-07 19:25:38
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    > Znasz może konkretny przypadek udzielenia przez nich na nieco lepszych
    > warunkach?
    > THX

    Marze mozesz realnie znegocjowac w dol mniej o 0,25%. Bardziej realna
    szansa na obnizenie prowizji za udz. kredytu. Jakkolwiek jesli nie jest to
    kredyt na "oswiadczenie", to sa inne banki z lepsza oferta.

    Thomas

  • 10. Data: 2008-03-07 20:35:45
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Nie żartuj przy CHF.