  • 1. Data: 2008-03-06 20:30:14
    Temat: [Getin] Wypłata "większej" gotówki
    Od: AP <a...@o...pl>

    Ku przestrodze

    W macierzystym POK'u musiałem wypłacić trochę kaski. Wiedząc o
    konieczności wcześniejszego awizowania wypłaty powyżej 10k PLN, poprzez
    GB24 złożyłem stosowny wniosek. Jednak na miejscu, tj. przy kasie
    okazało się, że nikt o niczym takim nie wie! Cóż, niestety, tego prawdę
    mówiąc się spodziewałem...

    Z mało dyskretnie (!) prowadzonych przez pracowników konsultacji
    domyśliłem się, że chyba przecierałem szlaki, tj. dzięki mnie -
    "pionierowi bankowości elektronicznej" ;-) przynajmniej dopracowali
    własne procedury w zakresie monitorowania tego typu wniosków.

    Być może w dobie przelewów rzadko się już zdarza potrzeba fizycznej
    wypłaty takich kwot, jednak mimo to ostrzegam posiadaczy kont w tym
    banku: nie ufajcie do końca możliwościom oferowanym przez system
    internetowy, nierzadko jeszcze wizyty w placówce nic nie zastąpi... :)

    Pozdrawiam,
    AP