  • 11. Data: 2009-10-03 15:01:57
    Temat: Re: Kolejne prywatyzacje
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl>

    Joachim <j...@o...pl> napisał(a):

    > A jakie Kaczor miał wtedy inne wyjście?
    >
    > Zresztą nawet z Lepperem i tak sporo osiągnął w sprawach fiskalnych.
    > Może nie wszystko się udało, ale było sporo postępu np. różne obniżki
    > podatków, które pobudzają wciąż gospodarkę mimo, że cała UE pogrążyła
    > się w recesji.
    >
    > Zresztą eliminacja Leppera z życia publicznego, też jest niezłym
    > sukcesem. :)
    >
    > J.

    Może trochę histori:
    Przed nawiązaniem koalicji z Lepperem:
    Kaczyński: Leper jest be.
    Po nawiązaniu I koalicji.
    Kaczyński: Leper jest gut.
    Po rozwiązaniu I koalicji:
    Kaczyński: Leper jest be.
    Po nawiązaniu II koalicji.
    Kaczyński: Leper jest gut.
    Po rozwiązaniu II koalicji:
    Kaczyński: Leper jest be.

    podsumowanie:
    Jarek kilkakrotnie zmienia zdanie w krótkim czasie kierując się doraźnymi
    celami politycznymi.
    wniosek:
    Jarek nie jest mężem stanu.

    pozdr
    IWSP

  • 12. Data: 2009-10-03 15:28:04
    Temat: Re: Grad na Polskę spadł
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Ireneusz Wik pisze:
    > Tak z czystej ciekawości czy ktoś choć słowem bąknął o odpowiedzialności tych
    > którzy zawarli umowę z Eureko.
    > Nasza klasa polityczna wyznaje jedną zasadę wspólną "ręka rękę myje".
    >
    > pozdr
    > IWSP

    Odpowiadają. Jak to nie. Jeden jest Przewodniczącym Parlamentu
    Europejskiego, drugi wieloletnim prezesem jednej z największych spółek
    giełdowych, trzeci prezesem Polskiego Związku Żeglarskiego, a ojciec
    duchowy tego typu działań i sprawca presji wywieranej między innymi na
    rząd Buzka naszym głównym kandydatem na nowego Komisarza w Komisji
    Europejskiej z rekomendacji PO !

    Tylko o Kameli, której wystarczyły dwa miesiące by kompletnie sprawę
    położyć, nie wiele słychać, ale i tak cieszy się powszechnym szacunkiem
    salonu, bo onegdaj wyrzuciła ze swojego gabinetu pewnego oszołoma :)

  • 13. Data: 2009-10-03 15:50:05
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Ireneusz Wik pisze:

    > jak

    > Może trochę histori:
    > Przed nawiązaniem koalicji z Lepperem:
    > Kaczyński: Leper jest be.
    > Po nawiązaniu I koalicji.
    > Kaczyński: Leper jest gut.
    > Po rozwiązaniu I koalicji:
    > Kaczyński: Leper jest be.
    > Po nawiązaniu II koalicji.
    > Kaczyński: Leper jest gut.
    > Po rozwiązaniu II koalicji:
    > Kaczyński: Leper jest be.
    >
    > podsumowanie:
    > Jarek kilkakrotnie zmienia zdanie w krótkim czasie kierując się doraźnymi
> [...]
    Ponawiam pytanie: A jakie Kaczor miał wtedy inne wyjście?

    No trzeba mieć jakąś większość w parlamencie, żeby rządzić. Jaka
    koalicja była, taka była. W tamtych warunkach lepszej nie mogło być.
    Mimo wszystko kilka spraw (zwłaszcza fiskalnych) udało się wtedy załatwić.

    Donaldino nic nie może, mimo że ma stabilną większość PO+PSL (pomijam
    sprawy załatwiane dla kolesiów Zbysia, Mira i Grzesia).

    J.

  • 14. Data: 2009-10-03 16:05:11
    Temat: Polityka
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...pl>

    [ciach]

> [...]
    >
    > Donaldino nic nie może, mimo że ma stabilną większość PO+PSL (pomijam
    > sprawy załatwiane dla kolesiów Zbysia, Mira i Grzesia).

    Reasumując:
    zgadzamy się co do tego że Kaczyński związał się z Leperem dla władzy, była to
    decyzja doraźna (w końcu i tak ta koalicja upadła)

    -------------------------------------
    Kaczyński występuje pod sztandarem sprawiedliwości, jeżeli byłby wierny
    sztandarowi to rozwiązałby sejm ( nie utworzyłby rządu).
    Jeżeli raz podjąłby współpracę z Leperem a potem z niej zrezygnował to mógłby
    się tłumaczyć że się pomylił (kto by mu uwierzył?).
    -------------------------------------
    Jedyne co zawdzięczamy Kaczyńskiemu to obniżka podatków.
    Reszty nie pamiętam. Ale możesz przytoczyć przykłady.
    Pamiętam słynną aferę gruntową z Krauzem, efekt -> Krauze ma się dobrze.
    Z tego co pamiętam to Andrzej ..łota Leper nadal jest na wolności (ale mogę
    się mylić)
    Pamiętam też słynne ściganie bezdomnego który obraził brata Jarka (jak gdyby
    policja nie miała się czym zajmować , z drugiej strony do niczego innego się
    nie nadają, bo jak widzą chuliganów to szybko zmieniają trasę)
    -------------------------------------
    Co do Donalda, sądzę że nawet o tym którą ręką się podciera decydują jego PR-
    owcy.
    Z drugiej strony należy przyznać mu że jako polityk osiągnął sukces - w końcu
    rządzi. Technicznie (PR) jest lepszy od Kaczyńskiego.
    -------------------------------------

    pozdr
    IWSP

  • 15. Data: 2009-10-03 16:08:17
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Lech Dubrowski pisze:
    > Użytkownik "Jerzy Olszewski"
    >
    > Skad takie informacje?
    >
    > Leszek

    Malutka notateczka w Rzepie ze Środy 30 września, str A5 w lewym dolnym
    rogu "Oszczędności - Mniej na Euro 2012":
    cytuję:
    "Rząd wycofuje się z realizacji niektórych projektów związanych z Euro
    2012....itd, itp"

    To nie wydaje się atrakcyjnym news'em wobec takiego przykładowa
    zatrzymania reżysera Polańskiego.

    Spieszę jednak z uspokojeniem miłośników TVN. Stadion Legii powstaje
    planowo !
    Będziemy mieli dwa europejskie stadiony i tunel wzdłuż Wisły. A co, nie
    stać nas ?

  • 16. Data: 2009-10-03 17:13:16
    Temat: Re: Polityka
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Ireneusz Wik pisze:
    > [ciach]

    > Reasumując:
    > zgadzamy się co do tego że Kaczyński związał się z Leperem dla władzy, była to
    > decyzja doraźna (w końcu i tak ta koalicja upadła)

    Zgadza się, skoro się jest politykiem, to chce się władzy. Ważne jest
    dlaczego chce się władzy? Albo dla tego, bo chce się coś polepszyć (np.
    obniżyć podatki), albo bo chce się coś zarobić np. Rysiu, Grzesiu, Miro
    itp..

    > -------------------------------------
    > Kaczyński występuje pod sztandarem sprawiedliwości, jeżeli byłby wierny
    > sztandarowi to rozwiązałby sejm ( nie utworzyłby rządu).

    Była rozważana opcja ponownych wyborów. Opcja ta została odrzucona, bo
    następne wybory (miesiąc później) przyniosłyby ten sam efekt i tą samą
    konfigurację w sejmie. Zupełnie bezsensowne wyjście

    > Jeżeli raz podjąłby współpracę z Leperem a potem z niej zrezygnował to mógłby
    > się tłumaczyć że się pomylił (kto by mu uwierzył?).

    Lepper nie miał możliwości zrobienia żadnej machlojki. Tylko coś źle
    pomyślał, a już miał CBA na karku. Więc praktycznie Lepper był nieszkodliwy.

    > -------------------------------------
    > Jedyne co zawdzięczamy Kaczyńskiemu to obniżka podatków.

    JEDYNIE??? Jak dla mnie to AŻ! Podatki mają fundamentalny wpływ na
    gospodarkę. Dzięki tej obniżce podatków (i poduszce walutowej, którą też
    Yarowi zawdzięczamy) Polska nie stoczyła się do tej pory w kryzys.
    Rządzi teraz Rostowski, więc wszystko przed nami.

    > Reszty nie pamiętam. Ale możesz przytoczyć przykłady.
    Likwidacja w znacznym stopniu ciemnej strefy biznesowo tajniackiej -
    WSI, powstanie CBA. Dawniej bez łapówy biznesmen mógł sobie skoczyć.
    Teraz urzędas siedem razy pomyśli zanim wyciągnie łapę po kasę.

    Otworzenie zawodów prawniczych. Chociaż tutaj Trybunał Konstytucyjny w
    trosce o swoich kolegów po fachu zablokował reformę.

    (i wiele innych, ale nie chce mi się pisać, w necie sporo jest
    informacji na ten temat)

    > Pamiętam słynną aferę gruntową z Krauzem, efekt -> Krauze ma się dobrze.
    Krauze ma się dobrze, bo jego kumple teraz są u koryta (chociaż za
    rządów Yara Krauze posprzedawał prawie wszystko w Polsce i się ewakuował
    za granicę).

    > Z tego co pamiętam to Andrzej ..łota Leper nadal jest na wolności (ale mogę
    > się mylić)
    Za rządów PO i przy tej prokuraturze, złodziejom się nic nie stanie.

    > Pamiętam też słynne ściganie bezdomnego który obraził brata Jarka (jak gdyby
    > policja nie miała się czym zajmować , z drugiej strony do niczego innego się
    > nie nadają, bo jak widzą chuliganów to szybko zmieniają trasę)
    Kaczor ścigał tego bezdomnego pijaka? Kaczor pchał tą policję? W
    prokuraturach siedzi mnóstwo różnych komuszych łajz , którzy wszystko
    zrobią, żeby skompromitować Kaczorów. Komusze łajzy w prokuraturze + GW
    i TVN, to idealne narzędzie propagandowe (zupełnie jak w PRLu).

> [...]
    > Z drugiej strony należy przyznać mu że jako polityk osiągnął sukces - w końcu
    > rządzi. Technicznie (PR) jest lepszy od Kaczyńskiego.

    PR ma dobry, bo kolesie, którzy sterują TVNem i GW dbają o dobry PR, ale
    dzięki temu Donald jest tylko marionetką kolesi. Pomyśl, kto na tym
    zarobi. Mnie interesują faktyczne dokonania, a nie PR dla plebsu.

    J.

  • 17. Data: 2009-10-04 07:03:39
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    > Cóż mierni Ci polscy politycy.
    > A może by tak ich rozliczyć za ich działalność?

    Niby jak ;-)?

  • 18. Data: 2009-10-04 08:33:26
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl>

    Fidelio <t...@o...eu> napisał(a):

    > Niby jak ;-)?

    Sądy nie działają - kiedy ostatnio jakiś polityk poszedł do więzienia, albo
    biznesmen?
    Rozliczenie polityczne nie ma sensu - nic ich nie kosztuje.
    Bardzo lubię twórczość reżysera "Twin Peaks"

    pozdr
    IWSP

  • 19. Data: 2009-10-04 08:44:11
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Sądy nie działają - kiedy ostatnio jakiś polityk poszedł do więzienia,
    > albo
    > biznesmen?

    Sądy dla polityków? Oszalałeś? Myślisz, że po co politycy siedzą w
    parlamencie? No chyba nie po to, żeby uchwalić prawo, które pozwoli sądom
    ich ścigać :-)?

    > Rozliczenie polityczne nie ma sensu - nic ich nie kosztuje.

    Nawet jeśli kosztuje to można przecież zmienić partię...

    > Bardzo lubię twórczość reżysera "Twin Peaks"

    A to a propos czego :-)?

  • 20. Data: 2009-10-04 08:51:54
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl>

    Fidelio <t...@o...eu> napisał(a):

> [...]
    > ich ścigać :-)?

    > Nawet jeśli kosztuje to można przecież zmienić partię...

    Nie mogę napisać, ale pomyśl...

    pozdr
    IWSP